Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2788
Anonym bruker
"Fortrolig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som har erfaring med dette? Har selv bred erfaring med begge stoffene, men har aldri kombinert de før.

Godt nytt år ønskes alle freaks
Ikke en bra kombo
Glimrende cocktail for å fremkalle angst og/eller panikk for min del. Helt forferdelig ubehagelig med den ekstra hjertebanken, noe jeg ikke tenker på engang ellers når jeg har inntatt cola.
Anonym bruker
"Fortrolig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gjelder dette sopp + kokain også?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjelder dette sopp + kokain også?
Vis hele sitatet...
Ja, prøvd dette og, bare dritt. Det er ikke verdt det et sted
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt det sammen fler ganger, men vært på fest så har bare blitt sånn... Tatt kokain først og lsd senere.
Det å gå inn for å blande de to stoffene er nok ikke den beste kombo.
Dårlig kombinasjon mtp halveringstid/varighet på de forskjellige stoffene. Til nøds kunne du sikkert tatt et par bumps med amfetamin, men cola går for raskt ut/inn mens du tripper på syre.
Anonym bruker
"Fortrolig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for feedback. Colaen i kveld og lsd/sopp ved neste anledning på nyåret.

Fortsatt godt nytt år! Stay safe ����
Kan gå begge veier lest om hippier som elsker kombo av lsd og cola, meg inkludert. Bare sleng ved noen Rivotriler først så er ikke noia noe prob.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor prøver du ikke x /mdma med syre isteden? Jeg skulle gjøre det sist, men ble alt fir borte i lsd'n
Lsd i seg selv kan være veldig stimulerende syns jeg. Ser ikke at komboen blir bra
Lsd og stim skal man være forsiktig med, men en tur på lsd kan fint forlenges med litt nesegodteri, men for guds skyld ikke ta lsd etter en ukes amfetamin binge. Det kommer det aldri noe godt ut av.

Det du skal tenke på er at lsd fucker mye med psyken og som også amfetamin gjør.

Men en bad trip på lsd kan også coke og amfetamin ta av kantene.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt LSD en håndfull ganger. Alle gangene utenom én var mikrodoser.

Den ene gangen jeg tok en ordentlig dose (halvannen lapp) var det samtidig som jeg sniffet noen striper med Coke og drakk pils med en veldig god kompis. Han hadde tatt typ fem sukkerbiter og koste seg hele turen sin.

Vi ble enige om å skille veier for å "nyte" trippen hver for oss.

Syren begynte å funke da jeg satt på kollektiv på vei hjem, og folk så veldig, veldig merkelige og trollete ut. Koste meg foreløpig og nøt musikken på hodetelefonene.
Lysene i byen var enormt underholdende å kikke på, og lysene på biler som kjørte forbi hadde tracere. Det var mektig interessant

Kom meg hjem, syren ble bare mer og mer merkbar. Det samme gjaldt nedstemtheten da siste stripe med snø forlot systemet. Begynte å bli ganske stressa og forvirret.

De neste mange, mange timene var bare et virrvarr av faenskap.
Trodde jeg hadde mistet vettet fullstendig, tall og allmenn kunnskap ble et helt fremmed konsept og jeg fikk en helvetes angst. Befant meg i en loop av frykt for at jeg aldri ville bli meg selv igjen. Mange timer.
Ble nok ikke bedre av at jeg strittet i mot!
Tenkte også enormt mye på alle de idiotiske valgene jeg har tatt i litt liv ifht. rus. Og tanken på sniffingen av Coke tidligere på dagen var dritekkel.
Følte meg så utrolig råtten og skitten, avvekslet av mer noia for at tilstanden ville vise seg å være permanent.

Den dag i dag er det fortsatt en av mine verste rusopplevelser. Grusomt!

Kan ikke tenke meg mange komboer som er verre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt LSD en håndfull ganger. Alle gangene utenom én var mikrodoser.

Den ene gangen jeg tok en ordentlig dose (halvannen lapp) var det samtidig som jeg sniffet noen striper med Coke og drakk pils med en veldig god kompis. Han hadde tatt typ fem sukkerbiter og koste seg hele turen sin.

Vi ble enige om å skille veier for å "nyte" trippen hver for oss.

Syren begynte å funke da jeg satt på kollektiv på vei hjem, og folk så veldig, veldig merkelige og trollete ut. Koste meg foreløpig og nøt musikken på hodetelefonene.
Lysene i byen var enormt underholdende å kikke på, og lysene på biler som kjørte forbi hadde tracere. Det var mektig interessant

Kom meg hjem, syren ble bare mer og mer merkbar. Det samme gjaldt nedstemtheten da siste stripe med snø forlot systemet. Begynte å bli ganske stressa og forvirret.

De neste mange, mange timene var bare et virrvarr av faenskap.
Trodde jeg hadde mistet vettet fullstendig, tall og allmenn kunnskap ble et helt fremmed konsept og jeg fikk en helvetes angst. Befant meg i en loop av frykt for at jeg aldri ville bli meg selv igjen. Mange timer.
Ble nok ikke bedre av at jeg strittet i mot!
Tenkte også enormt mye på alle de idiotiske valgene jeg har tatt i litt liv ifht. rus. Og tanken på sniffingen av Coke tidligere på dagen var dritekkel.
Følte meg så utrolig råtten og skitten, avvekslet av mer noia for at tilstanden ville vise seg å være permanent.

Den dag i dag er det fortsatt en av mine verste rusopplevelser. Grusomt!

Kan ikke tenke meg mange komboer som er verre.
Vis hele sitatet...
Det du opplever her kan sammenlignes også med vanlig lsd trip. Før var jeg glad i å røyke hasj med lsd. Men den siste tiden har jeg holdt meg unna da jeg ikke liker lukten av hasj på syre.