Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 3059
Fuck Mr. Plod!
Lsd på natta, forran ett bål.

Noen tanker?

Dette blir min første tur ever på lsd, vi er 2 kompiser. Tenker vi tar tabsa på vei inn i skogen og plukker litt ved/fyrer på bålet mens vi venter.
Høres drit trivelig ut
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Når jeg tenker meg om så er jeg sykt redd for å være i skogen alene, så kanskje ikke så god ide alikavel?
Dere kommer ikke til å få sove på lenge siden men blir sikkert veldig koselig så lenge dere tåler å være veldig trøtte etterhvert kommer jo også ann på hvor mye dere tar om dere vil få sove før neste dag. Hadde sikkert vært lurt å ta lsden rundt 4-5 husk å ta med masse god frukt og juice å spise og kanskje noe digg middag til senere i trippen. Håper dere koser dere også greit å meditere litt først for å finne indre ro men. At du er redd kan være problem ja det er jo du som må velge om du er komfortabel med dette. Skogen er jo egentlig ikke noe å være redd for bare respektere
Sist endret av Sukkerpapir; 14. desember 2021 kl. 20:16.
Hvis det er din første tur så hadde jeg heller anbefalt deg å starte inne en plass du føler deg trygg, for så og eventuelt bevege dere ut litt senere i turen
Hvis dette er ditt første møte med psykedelika ville jeg kanskje revurdert å trippe ute i skogen på nattestid første gangen. Vet du derimot hva en tripp innebærer og er trygg på deg selv i tura tilstand så ser jeg for meg at en natt under åpen himmel med en bål er en fin setting å trippe i. Ellers så er det vel feil årstid generelt for ute tripping, men er man forberedt og riktig kledd trenger det ikke være noe problem nødvendigvis.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skogen er drit fett. men
dere kommer til å angre som satan at dere ikke tok det på dagtid.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Har vært borti flein og da følte jeg meg som hulken og trodde jeg kunne banke en hvilken som helst politimann om jeg måtte.
Erfaringsmessig så kan hva man er redd for og alt slikt bli helt annerledes under en trip. Personlig kan jeg fort bli redd andre folk, noe jeg ellers aldri er, men kan bli helt trygg i skogen og ikke redd dyr og andre ekle kryp, noe jeg ellers alltid er.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Altså jeg var ikke redd for noe
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Når jeg tenker meg om så er jeg sykt redd for å være i skogen alene, så kanskje ikke så god ide alikavel?
Vis hele sitatet...
Men dere er jo 2, han kommer vel ikke til å forlate deg sånn helt uten videre vel? :P
Som andre her sier så varer det ganske lenge, men dere får bestemme dere om dere vil ta det noen timer før dere drar ut eller rett før, jeg personlig hadde tatt det rett før å bare sutte der våken i flere timer utover natta, men nå har ikke jeg så altfor mye erfaring med LSD men jeg mener å huske at jeg var ganske sliten mot slutten der, men det kan jo egentlig bare være trivelig mtp å sitte å stirre på bålet i flere timer utover natta.
Ville aldri tatt det på natten, hvis ikke døgnrytmen deres allerede er fucka. Lover deg at det å bli trøtt på LSD er helt jævlig, det er liksom mer enn nok med bare turen i seg selv, når du i tillegg begynner å bli utslitt så kan det fort bevege seg mot noe du ikke vil være en del av. Tillegg som andre sier, det anbefales godt med erfaring før du finner på å trippe i skogen midt på natten.
Er en smule skeptisk til to tura karer og et bål midt i skogen, men er kanskje ikke så stor skogbrannfare akkurat nå
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være umulig å sove i 12 timer etter dosering. Skal man være ute på vinteren en hel natt kreves det at man er forberedt for å holde seg varm og føle seg trygg. Ta heller syra i god tid før det blir mørkt, eller en liten stund før det blir lyst. Kjøp eller ta med tørr ved, ikke regn med at noen våte stokker dere finner langs stien blir et bål.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Har vært borti flein og da følte jeg meg som hulken og trodde jeg kunne banke en hvilken som helst politimann om jeg måtte.
Vis hele sitatet...
Hofff, bortkasta flein
Veit ikke hvor du bor, men det ække litt kaldt a?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde ikke gjort det ass. Kan fort gå til helvete
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Veit ikke hvor du bor, men det ække litt kaldt a?
Vis hele sitatet...
Ligger på 0 grader. Finns ikke dårlig klær bare dårlig vær, men det finnes også bra vær og dårlige klær.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD og bål=fettenajis
Den crisp lufta som kommer med kulden settes virkelig pris på i lsd rus for min del. Kaffe i kulden passer ekstremt bra og.
Synes det er litt waste å ta psykedelika på natta, alle de kule visuelle effektene forsvinner i mørket og et bål gir ikke nok inntrykk til at det blir så fett. I tillegg begrenser mangelen på lys hva du kan gjøre og oppleve, man ender liksom opp med å sitte stille og se på det bålet og fnise litt, men det kan du like gjerne gjøre med noe weed.
Det hele blir liksom en begrenset opplevelse og hvis du først skal kjøre LSD vil du vel ha fullt utbytte?
Nei, ta det noen timer tidligere nok så du får med deg noe dagslys og en solnedgang ihvertfall.
Enig i moret sitt innlegg. Man vil være helt begrenset til bålet, tror ikke det vil friste eller være så lurt å gå på ekspedisjon i skogen med lommelykt heller. Det vil også bli styrete å kontinuerlig hente ved til bålet hele natten i mørket.

Et annet poeng er at det kan være lurt å ha en trygg havn som f.eks en hytte eller lignende tilgjengelig. Natt på vinterstid skal man ikke undervurdere, spesielt hvis man potensielt er høy som et fjell uten så mye begrep om virkeligheten.
Høres kanskje ut som en god ide rent teoretisk men å trippe ute i skogen på en ukjent substans kan være litt skremmende. Lett for å gå seg vill og ikke finne veien tilbake osv.. På lsd kan selv din egen hage virke som en fremmed planet.
Sitat av Gloss Vis innlegg
Er en smule skeptisk til to tura karer og et bål midt i skogen, men er kanskje ikke så stor skogbrannfare akkurat nå
Vis hele sitatet...
Hvis du gjør litt grunnarbeid, graver ned et høl i bakken, bygger bunn av stein og heller jord/sand over også bygger bålet nedi der så er det rimelig temmelig trygt uansett hvilken tid på året vi snakker om
Ja, faen. Stikk ut, men gjør klart alt før dere dropper syra. Ta på kjeledress eller godt vintertøy, ha sitte/liggeunderlag og en tarp eller lignende. Varm drikke, snacks som mørk sjokolade og frukt. Gjør klar masse brensel og slapp av foran bålet. Utforsk området og designer pisseplass osv.

Ikke bli kald, ikke gå dere bort, vis forsiktighet med alkohol og sterk cannabis i starten av turen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
skogen er drit fett. men
dere kommer til å angre som satan at dere ikke tok det på dagtid.
Vis hele sitatet...
Enig, kjør dagtid når dere kan se farger og mønstere og ting! Ikke i mørket når en skygge kan bli en lur kjip skikkelse og fremkalle badtrip.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ligger på 0 grader. Finns ikke dårlig klær bare dårlig vær, men det finnes også bra vær og dårlige klær.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om du feilsiterte med vilje. Har uansett aldri høre noen si det ikke finnes dårlig vær bare dårlig klær under snøstorm og 20 kuldegrader. Dette ordtaket er på alle måter bullshit.. Den løken som som først sa dette vrøvlet og gjorde det til vårt nasjonalmotto bør seriøst ta seg en bolle ^^
Sitat av 420master Vis innlegg
Hvis du gjør litt grunnarbeid, graver ned et høl i bakken, bygger bunn av stein og heller jord/sand over også bygger bålet nedi der så er det rimelig temmelig trygt uansett hvilken tid på året vi snakker om
Vis hele sitatet...
sist jeg tok flein så tente jeg opp i ovnen. Fikk så for meg at egentlig hadde hele huset tatt fyr og at jeg bare trippa at det var i peisen, fuck. Endte opp med å lage et helvetes gris da jeg ptøvde slukke det med våte håndduker
Det der er en super plan, har gjort det to ganger og naturen ble så sykt vakker! ett tips er å legge seg ned under peaken under ett tre, å lyse opp med lommelykt. Forutsetter litt vind for den effekten vi fikk, men ville også satt ned dosen til en tab, god tur!