Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 6443
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier å bruke en hel bag (1g) iløpet av kvelden

Har hørt at man skal egentlig ta 0.1 - 0.2 linjer, gjør nok kanskje det men liker de litt feite jeg da.

Hvor ofte bør man redosere og er det vanlig å bruke 1 grammer i løpet av natta?
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du tar 0.1 linjer må du enten ha veldig høy toleranse eller veldig cutta coke...
Redosering pleier å være alt fra mellom 20-40-60 minutter, kommer vel an på hvor bra coken er.
Det er nok ikke vanlig å bruke 1 grammer på én natt med mindre du, som sagt, enten har høy toleranse eller shitty coke. Kanskje hvis det er en heftig fest og du deler litt med venner o.l
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanskelig å si hva som er vanlig, er kolaen drit bra så trenger man bare ta et par linjer og så tenker man ikke på mer etter en god stund.

Men 1 g på en kveld, hvor lang er den kvelden, går den over til sen morgen? =)
Bruke lett opp 1 g på en fest som varer lenge, gjerne til dagen etterpå.
Det jeg liker best er å ta en riktig stor linje, men da blir det ikke redusering hvert 30 min!
Det meste er ganske cuttet med div. Jeg humrer for meg selv hver gang noen skriver de har 80-90 prosent ren Coke her akkurat som om de har noen som helst måte for å vite det. Bruker du litt lidocain eller noe slikt som nummer kjeften er det nok til å få folk til å tro de har direktelinje til Colombia. For all del man kan være heldig men 1 g er ikke så mye og går fort hvis man er litt vant til det.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1g på en kveld er ikke mye å sniffe, iallefall ikke på den gjennomsnittlige kvaliteten som er rundt.
Om det er vanlig å bruke 1g cola på 1 kveld tviler jeg på, har selv tatt 2g men det var rævva kvalitet også noe som cola ofte er mm man er heldig har jeg inntrykk av.
Noe av det beste jeg har prøvd hadde en renhetsgrad på ca 30% (ifølge dealer før han cutta) og det funka sånn noenlunde.
Sist endret av NokErNok; 14. desember 2021 kl. 12:11.
Anonym bruker
"Hylende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer vel an på kvalitet. Klarte å få i meg 1,5g coke på en kveld i Brasil, og endte kvelden med et harehjerte av dimensjoner og angst av en annen verden - lå og telte ned fra 12 og trodde jeg skulle dø hver gang jeg kom til 0. Aldri tatt coke igjen siden.
Hvor mange striper/gram/doseringer kommer jo helt an på hvor ren den er. 1g med 20% coke er borte temmelig fort, men har du et sted mellom 75 og 90 % er 1 g ganske mye på en kveld.

Jeg hadde med 1G på fest en gang og den var god. Delte med 6-7 stk, holdt koken til 10 dagen etterpå og hadde med 0.5 hjem igjen. Det blir litt som å spørre om hva lang en tråd er
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Hvor mange striper/gram/doseringer kommer jo helt an på hvor ren den er. 1g med 20% coke er borte temmelig fort, men har du et sted mellom 75 og 90 % er 1 g ganske mye på en kveld.

Jeg hadde med 1G på fest en gang og den var god. Delte med 6-7 stk, holdt koken til 10 dagen etterpå og hadde med 0.5 hjem igjen. Det blir litt som å spørre om hva lang en tråd er
Vis hele sitatet...
75-90% i Norge? Lykke til! For de leddene coken må igjennom før den kommer hit er infisert av grådige og kyniske bakmenn
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har alltid tømt baggen ila når jeg har hatt kola tidligere.
Men sist gang kjøpte jeg av noen unge gutter på et skogsrave. De sa det var veldig bra fra darkweb. Jeg hadde mine tvil, men kjørte på.

Den baggen hadde jeg ut kvelden + at kjørte 4-5 små linjer hver dag i 12 dager. Aldri vært borti lignende før.

Har innsett at jeg alltid har fått drittkola tidligere
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
75-90% i Norge? Lykke til! For de leddene coken må igjennom før den kommer hit er infisert av grådige og kyniske bakmenn
Vis hele sitatet...
Oj, føler denne posten kunne like gjerne vært skrevet litt som dette

«Ikke faen, jeg har aldri fått det, det får sikkert ingen andre heller»

Det fins, det er faktisk ikke såå sjeldent heller. Vi er tross alt i 2021 og det er relativt greit supply via mørke nettet osv
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv darkweb har mest paste. Hvilken kvantitativ tester for renhet påstår anyone i denne tråden å ha brukt?

Hvite rocks eller paste er knapt 50% rent, kolatbrukere som snakker opp den råtne melen sin full av alkohol går det inflasjon i
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selv darkweb har mest paste. Hvilken kvantitativ tester for renhet påstår anyone i denne tråden å ha brukt?

Hvite rocks eller paste er knapt 50% rent, kolatbrukere som snakker opp den råtne melen sin full av alkohol går det inflasjon i
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å ikke være så påståelig når du åpenbart ikke har peiling. Er veldig høy kvalitet på coke her til lands om dagen, og har vært det ganske lenge. Mange her som enten ikke har peiling eller sitter på dårlige plugs.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sier det, og hver gang varene kommer på bordet, så er det de samme utblandede greiene.

Så, du som ikke sitter på en høy hest, hvilke kjemiske reagenter eller generell metodikk brukte du når du fikk det vitenskapelig avgjort at varene holdt den renhet du påstår?
Hesten min er helt gjennomsnittlig i forhold til kokainen

Nei, du kan ikke enkelt måle renhetsgraden på det. Men du kan sende en sample av det til labanalyse i Spania og få svart på hvitt renhet og eventuelle cuts.
Sist endret av Nordlandskuken; 15. desember 2021 kl. 18:14. Grunn: Leifen
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain blir sterkere
Også for kokain ser Kripos at styrkegraden øker betydelig. Det vil si at stoffet selges med høy renhet.

Foreløpige tall viser en gjennomsnittlig styrke på 54 prosent, mot 47 prosent i fjor og 31-34 prosent de foregående fem årene.
Vis hele sitatet...
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...delig-sterkere
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Om man ser på det sånn at kokainbeslagene ofte er store, så er gjennomsnitte på det beslaglagte ca 50% men om det hadde nådd dealere hadde det kanskje blitt cutta mere og da er det reelle gjennomsnitte enda lavere.
Bare en tanke.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Om man ser på det sånn at kokainbeslagene ofte er store, så er gjennomsnitte på det beslaglagte ca 50% men om det hadde nådd dealere hadde det kanskje blitt cutta mere og da er det reelle gjennomsnitte enda lavere.
Bare en tanke.
Vis hele sitatet...
Øh, hæ? Kan du utdype litt?

Jeg vil tippe at det er ganske rimelig å si at majoriteten av kokainbeslag blir gjort hos sluttbruker
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Øh, hæ? Kan du utdype litt?

Jeg vil tippe at det er ganske rimelig å si at majoriteten av kokainbeslag blir gjort hos sluttbruker
Vis hele sitatet...
Ja det er godt mulig, var bare en teori.
F. eks om tollvesenet beslaglegger la oss si 75% av kokainet så antar jeg dette ikke er cutta (kanskje fra tidligere såklart) og da vill jo prosenten for gjennomsnittet på renhet være høyere enn om alt hadde blitt cutta først.
Ble litt rot, men kanskje du fattar.
Ja, men jeg tror du misforstår hvordan det måles. Selv om det hadde vært på det rene at Tollvesenet hadde stått for mesteparten av cokebeslag vektmessig så er det ikke slik at de tester ALT. De tester nok ikke så mange fler milligram coke av et beslag på 10kg, enn de gjør på et beslag på 10g.

Altså hvis de tester en pose på 100g som er 20% og en pose med 1g som er 40% så blir gjennomsnittet 30% om du skjønner
Sist endret av Nordlandskuken; 15. desember 2021 kl. 20:49. Grunn: Man am I bad at math
Skjønner ikke at noen kan si at coke generelt er så nedkutta som enkelte her påstår. De siste årene har det vært så bra kvalitet på kokain i Norge at man må lete lengre for å finne noe under 30% enn over.

Når det er sagt, hvis TS hadde kjørt i seg et gram av ordentlig flake på en kveld så hadde det vært legevakta next. Kjipt med dårlige plugs.

Er mye mer lukrativt å selge bra varer uten cuts i det lange løp.
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Ja, men jeg tror du misforstår hvordan det måles. Selv om det hadde vært på det rene at Tollvesenet hadde stått for mesteparten av cokebeslag vektmessig så er det ikke slik at de tester ALT. De tester nok ikke så mange fler milligram coke av et beslag på 10kg, enn de gjør på et beslag på 10g.

Altså hvis de tester en pose på 100g som er 20% og en pose med 1g som er 40% så blir gjennomsnittet 30% om du skjønner
Vis hele sitatet...
Nei, jeg misforstår ikke hvordan det måles rett og slett ikke peiling på hvordan. Derav den ville teorien min
En grammer med god coke gir deg gjerne 10-20 striper. Har du god coke og drar i deg 100mg (0,1g) av gangen blir du lett et coked up rasshøl. Da er det bedre å ta mindre striper, nyte rusen og oppføre deg noenlunde normalt.
Da har du også 2 kvelder med festing heller enn én dersom du holder deg til 10 striper som fint bør vare en hel kveld.

Unngå for all del å holde på gjennom hele forbanna natta for å først legge deg når det har blitt lyst ute og nedturen + angeren spiser deg opp. Det er en dritkjip følelse, husker det var umåtelig ubehagelig.

Apropos nedtur så vil nok 0,5g i løpet av en forholdsvis rolig kveld til klokka tre versus 1g med "festing" (stuking og mer, mer, mer, mer) til klokken ni om morgenen gi en betraktelig mindre jævlig nedtur.

Kokain er dyrt. Det varer så kort at det er ubeleilig på byen. Det fucker opp nesa. Mange oppfører seg som idioter. Man ødelegger fullstendig konseptet "festing" uten å ha Kokain i systemet. Mange ulemper og én enkel fordel - det er digg mens det varer.

For ikke å snakke om hvor mye det fucker opp psyken.

Hadde nesten et år med mye festing og coke da jeg var rundt tjue (etter nærmere et år med overdreven MDMA-bruk) og i ettertid ser jeg at jeg ikke fikk noe som helst ut av det annet enn moro mens det varte. Kunne nok hatt det like moro uten egentlig.
Hadde jeg kunnet skru tiden tilbake og endret én ting i den perioden hadde det vært Kokainbruken. Det er rett og slett ikke verdt det. Husk at hver grammer er en tusenlapp du kan putte i sparebøssa, aksjer eller krypto - det vil du være glad for om noen år i motsetning til festing med coke. Hvis ting går oppover heller enn nedover da

Ta vare på deg selv og stay safe
Sist endret av krystallkongen; 15. desember 2021 kl. 23:12.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du sier det, og hver gang varene kommer på bordet, så er det de samme utblandede greiene.

Så, du som ikke sitter på en høy hest, hvilke kjemiske reagenter eller generell metodikk brukte du når du fikk det vitenskapelig avgjort at varene holdt den renhet du påstår?
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke hvilken konkret test eller metodikk du er ute etter, men iflg. politiets tester i første halvår her i Norge var kokainen i gjenommsnitt 50% styrkegrad/renhet. I perioden 2015-2020 var den til og med oppi 60-65% snitt styrke. Kilde

Nå skal jeg ikke si at all kokainen som ble testet er samme som har endt opp hos folk, men det er bevis på kokainen i Norge er ikke så shit-grad som folk påstår. Tar heller politiets narkostatistikk som er basert på fakta enn anektodiske bevis fra folk som jabber om at "kolaen er så shit nå, var mye bedre før liksom"
Fuck Mr. Plod!
De som har brukt kokain lenge har nokk merka at kokainen nå ikke er den samme som for noen år tilbake.

Mange land hvor kokainen produseres har ikke like god tilgang på de samme kjemikaliene som de hadde før ettersom det er vanskeligere å få tak i.

Så kokainen var renere før, men om styrkegraden har økt eller ikke kan jeg ikke svare på.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
De som har brukt kokain lenge har nokk merka at kokainen nå ikke er den samme som for noen år tilbake.

Så kokainen var renere før, men om styrkegraden har økt eller ikke kan jeg ikke svare på.
Vis hele sitatet...
Eller så er det toleransen som øker med årene. Eller kanskje Kokain er heftigere første og femte gang enn den to hundrede.

Kan Kokain ha lavere renhet men høyere styrkegrad? Hva er egentlig styrkegrad?
Sist endret av krystallkongen; 16. desember 2021 kl. 11:33.
Anonym bruker
"Nyfiken Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er ikke rakettforskning.
Beslag = Beslag
Det som ender hos sluttbrukere er ikke så reint,det som blir tatt ved import er ofte mye renere. (det trekker opp årssnittet)
Se feks året de tok 50kg ett sted. Det var året de hadde høyest % i Norge. Nettopp fordi de 50 utgjorde en så stor del av beslaget det året at det dro hele snittet masse opp.
Det meste som ender hos sluttbruker er 30-60% sjeldent noe høyere. (Det meste på darknet også er 60-70% sjeldent over det,og prøvene som tester høyere er juksa med
Anonym bruker
"Nyfiken Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
i forhold til at det kan være vasket eller "sendt med" det de får inn for test. (feks en løs femmer ved siden av det de får for salg,nettopp for og teste høyere)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er ikke rakettforskning.
Beslag = Beslag
Det som ender hos sluttbrukere er ikke så reint,det som blir tatt ved import er ofte mye renere. (det trekker opp årssnittet)
Se feks året de tok 50kg ett sted. Det var året de hadde høyest % i Norge. Nettopp fordi de 50 utgjorde en så stor del av beslaget det året at det dro hele snittet masse opp.
Det meste som ender hos sluttbruker er 30-60% sjeldent noe høyere. (Det meste på darknet også er 60-70% sjeldent over det,og prøvene som tester høyere er juksa med
Vis hele sitatet...

Det er mulig det, men selv har jeg en sterk mistanke til at beslag på 100-1000G er sjeldent i Norge og at man oftere ser beslag 0.1 - 5G
Anonym bruker
"Nyfiken Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja,men totale mengden trekker opp.
Tar de 1000 poser a 1g som er 20% og 50kg på havna som er 90% så blir snittet "kunstig" høyt. Sluttbrukere får ikke de varene. Folk må gjerne tro å mene hva de vil men det blir regnet med hele beslag. ikke kun de mg som er testet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja,men totale mengden trekker opp.
Tar de 1000 poser a 1g som er 20% og 50kg på havna som er 90% så blir snittet "kunstig" høyt. Sluttbrukere får ikke de varene. Folk må gjerne tro å mene hva de vil men det blir regnet med hele beslag. ikke kun de mg som er testet.
Vis hele sitatet...

Driter i hva du sier, dette her blir litt som å si at «har aldri klart å få med en dame hjem fra byen, så det gjør ikke andre heller»

Fins plenty av god coke rundt omkring. Bruk faste folk. Mine kamerater hadde gjerne flere typer av gangen. Noe knallbra og andre som ikke var noe særlig og de beste ble gjerne holdt av til faste kunder og gode kamerater.

Tviler også på at snuten i det landet her tar så Mye store partier. Gang på gang leser man om at folk blir tatt med kokain på byen etc. det er generelt små beslag og sånn som politiet liker å skryte av den lille posen som ble funnet i en sammentrykt sigarettpakke og joa, de tar sikkert noen kg av gangen og skryter av det til alle landets medier men i det store og det hele er det mest småbeslag