Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 999
Anonym bruker
"Stø Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen taktikker?


Visst ikke, ser dem som skal holde oppsyn på PENISEN?


Er vedtak av barnevern for å foreldreretten, sendes til LAB, så funker ikke å utvanne.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det går ikke. Uansett skal du være forelder får du da pokker meg klare å holde deg vekk fra rus! Er pga sånne som deg vi trenger barnevernet
Anonym bruker
"Stø Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det går ikke. Uansett skal du være forelder får du da pokker meg klare å holde deg vekk fra rus! Er pga sånne som deg vi trenger barnevernet
Vis hele sitatet...
Jeg er ALDRI ruset rundt mine barn, bruker benzo uten om legen mot angst i jobb.

Legen har proppet meg full av sobril og stesolid i nesten 2 år, og det jeg får på resept holder ikke. Og er nesten umulig å få tak i de jeg får på resept på gaten, så jeg har brukt xanor, og rivotril, mot angsten, og det dukker opp på prøven.

Men ser dem på selve penisen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det går ikke. Uansett skal du være forelder får du da pokker meg klare å holde deg vekk fra rus! Er pga sånne som deg vi trenger barnevernet
Vis hele sitatet...
Og du er forelder selv, eller?

Den der er så jævlig lett å slenge i trynet på folk
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det varierer. Jeg har opplevd at en står i døren og ser ryggen min, og å bli kikket på utstyret på avrusning.
Det varierer virker det som. Har hørt begge deler ifra bekjente og venner som har hatt pissings.
Noen steder ser de deg fra døra. Andre har et vindu rett ved siden av toalettet de kan se igjennom, og som du leverer prøveglasset igjennom.

Også har du dem som kombinerer vinduet med speil på vegger og gulv slik at de ser rundt hele penis.

Dette er ihvertfall det jeg har vært borte i.
Under min ruskarriere fryste jeg ned ren urin som jeg tinte opp ved bruk. Dette puttet jeg så i en beholder, f.eks en sitronflaske som jeg hadde i armhulen. Derfra førte jeg urinen ned gjennom et plastikkrør som gikk ned rundt kroppen til den ene siden av penis (venstre, da jeg visste at legevakt sto på høyre side gjennom et glassvindu). Slangen hadde et lokk jeg kunne pelle/dra av slik at urinen rant ut av røret og lagde en veldig naturlig stråle. Brukte en plastikkslange fra et babybadekar (ekstremt flaut å si nå som jeg er edru, men må bare lære meg å leve med det). Helst unngå et slikt scenario, men jeg forstår at man kan ty til det meste er man desperat nok.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er ALDRI ruset rundt mine barn, bruker benzo uten om legen mot angst i jobb.

Legen har proppet meg full av sobril og stesolid i nesten 2 år, og det jeg får på resept holder ikke. Og er nesten umulig å få tak i de jeg får på resept på gaten, så jeg har brukt xanor, og rivotril, mot angsten, og det dukker opp på prøven.

Men ser dem på selve penisen?
Vis hele sitatet...
Rivotril henger i jævlig lenge og du går vel på jobb dager du evn skal ha barna også
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kamerat har tatt urinprøver annen hver uke i 8 mnd med denne: https://www.shady.no/products/screen...tte-fake-penis

Har sett den selv, og det skal en del sekunder med titting for å faktisk se at den er fake. Du kan sikkert be personen som er med deg når du tar urinprøver om å snu ryggen til, om du vil være helt sikker. Syntetisk urin fåes kjøpt til 4-500,- som skal holde til 8-9 prøver.
Anonym bruker
"Stø Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivotril henger i jævlig lenge og du går vel på jobb dager du evn skal ha barna også
Vis hele sitatet...
Tar 0.25mg rivotril daglig, sist jeg kjekket var rusdosen på 1.5mg?