Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1334
likt veldig godt remake av den første utgivelsen av resident evil.nå er di igang med remake av resident evil 2, gleder meg veldig til dette.som kommer på ps4,xbox one og pc
Hei! Resident evil 2 er den jeg spilte, på ps2. Skikkelig kornete grafikk til å begynne med men etterhvert ble jeg mer og mer engasjert i det. Det er kult med horror survival games. Og ihvertfall når det er flere forskjellige slutter, tror det er 3 endings utifra valg du tar i spillet

Blanda spillet ditt med silent hill
Sist endret av Hjelm1; 21. november 2015 kl. 10:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
blir nok veldig god grafikk på resident evil 2 remake.HD remake av resident evil 1 var det meget bra grafikk på
Savner faktisk det dårlige stemmeskuespillet fra det originale Resident evil 1. Det hadde en viss sjarm. Samme med åpningsscenen med de fantastiske dårlige skuespillerne
Sist endret av Yutao; 21. november 2015 kl. 13:51.
Gleder meg som en unge til Resident Evil 2! Husker jeg spilte det spillet mangfoldige timer i barndommen, og at det var passe skummelt for en liten gutt. Husker fortsatt det meste av spillet vil jeg tro, men herlig å prøve det i ny drakt.

Også er det jo så herlig stemmeskuespill... "What's going on in this town?"
Hvordan er RE1 remaken i forhold til orginalen? Er det kun grafikken som er oppdatert, eller er det nytt innhold? Har sett noen scener fra remaken jeg ikke kjenner igjen fra orginalen, men det er kanskje fordi det er så lenge siden jeg spilte orginalen at jeg ikke husker dem..
Trådstarter
det er noe nytt innhold litt endring i spillet som andre gåter å løse og noen nye monster bosser leste at capcom raskt solgte en million utgaver etter at RE1 remake ble gitt ut.kjøpte spillet i steam og koster kun 140 kr så er vel verdt å sjekke ut
Jeg har vært harbarka fan en gang i tiden, men favoritten av filmene er 1 og apocalypse, resten har jeg ikke hatt noe særlig glede med.

Spillmessig så har jeg ikke spilt de siste som har kommet, jeg har holdt meg til 1, 2, 3:nemsis, men spillte veldig mye Outbreak#1 og #2, spesielt #2 da det var online på PS2. (Uten voicechat, fy faen for et kjør)

De siste som har kommet i serien har jeg ikke tatt på en gang, utifra reviews å dømme så har jeg ikke funnet dem interessant for en femmer. Forutenom HD-remaken, som var grei!

Desverre så er Outbreak File #2-serverne nede, ellers hadde jeg kjørt på!