Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4350
Hei!

Fikk en melding i dag som lyder:
"Hei! Har du vært eller skal du bli russ? hvilket år var eller blir du russ? mvh Marte Nielsen 18 Oslo russ 2015"

Første jeg tenkte på er at dette er en scam melding, ser på 1881 at den også er sendt fra et nummer som er brukt i markedsundersøkelser/telefonsalg. Noen flere her inne som har fått samme melding?
Jeg fikk en identisk melding 9. september, jeg har ikke svart på meldingen og kommer heller ikke til å gjøre det.
Nøyaktig hva som er hensikten med meldingen vet jeg ikke, men at det er en eller annen form for lureri, det er jeg rimelig sikker på.

Et kjapt søk kan tyde på at det er en fyr som ønsker å komme i kontakt med unge jenter.
Sist endret av Veggen; 16. september 2014 kl. 17:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har fått lignende SMS før med forskjellige navn og har bare trashet alle meldingene. Slike meldinger er ofte spam,reklame eller gamle kåte griser som holder på med noe merkelige sms kampanjer som denne meldingen tydeligvis er :P
Sjekk tlf-nummeret i siste oppdatering på denne facebooksiden (linken
fant jeg i en eldre tråd om den såkalte "Trusemannen"):

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002185386942
Dette er trusemannen, ja. Ekkel type. Kona fikk noen meldinger av han for ett par år siden, ikke særlig ålreit for henne før hun fant ut hvem det var. Noenganger sender han bare ut meldinger i hytt og gevær, andre ganger står han på kjøpesentere rundt Oslo-området, og stalker.

Protip; hvis du vil tjene raske penger, så utgir du deg for å være en jente, og så selger du dine brukte truser til han. Du får sikkert ekstra betalt hvis du driter en teskje eller to i de først.
Jeg har også fått en slik, bare å slette..
Sitat av turboduck Vis innlegg
Dette er trusemannen, ja. Ekkel type. Noenganger sender han bare ut meldinger i hytt og gevær, andre ganger står han på kjøpesentere rundt Oslo-området, og stalker.
Vis hele sitatet...
Han er jo mest sannsynlig (p)syk. Man bør kanskje snarere ringe
dem i hvite frakker enn til politiet.

Protip; hvis du vil tjene raske penger, så utgir du deg for å være en jente, og så selger du dine brukte truser til han. Du får sikkert ekstra betalt hvis du driter en teskje eller to i de først.
Vis hele sitatet...
Tviler på om dette er til gavn verken for dem han plager, eller ham selv.

Når det er sagt, kunne han sikkert hatt godt av en tur til Japan, der de
visstnok har automater med brukte piketruser.
Trusemannen? Fyfaen, noen mennesker..
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Han er jo mest sannsynlig (p)syk. Man bør kanskje snarere ringe
dem i hvite frakker enn til politiet.



Tviler på om dette er til gavn verken for dem han plager, eller ham selv.

Når det er sagt, kunne han sikkert hatt godt av en tur til Japan, der de
visstnok har automater med brukte piketruser.
Vis hele sitatet...
Ja, det var ett forsøk på en spøk det der.
Det er ingen tvil om at mannen sliter, og han har hundre og ørten dommer på seg.
Såvidt jeg forsto det, så har ikke mannen lov til å ha verken facebook eller mobiltelefon ved rettsavgjørelse, men det stopper han ikke. Det skal han ha, det er en ordentlig standhaftig type det der.

At han ikke får mer hjelp enn det han tydeligvis trenger er ett mysterium for meg.

Kan hende at hvis man eksponerer han nok for skitne truser så går han lei. Hvis vi arrangerer en god gammeldags taco-fest, som helst pågår over noen dager, og avslutter taco-extragavanzaen med konkurranse i knebøy, og sender han resultatet så blir jeg imponert hvis vi hører fra han igjen. Da vet mannen noe vi andre ikke vet, og da er jeg tilbøyelig til å kanskje prøve ut hele greia med brukte truser.

PS: Han er også svært glad i tights, i tilfelle vi skulle ha noen ordentlig stilige folk som vil poppe innom på Turboduck´s Taco extragavanza.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg fikk melding fra han i natt. Jeg svarte at jeg var jente og han ville til slutt kjøpe stringtruse i silke for 3000
Klassisk Trusemannen.

Hans lokale lensmannskontor samler opp anmeldelser på telefonsjikane (det han gjør mest) og sender han avgårde i fengsel for noen måneder av gangen, før han kommer ut igjen og det igjen samles opp nok anmeldelser til å sende han vekk en liten stund igjen..

Han bor til daglig på en institusjon, men han er ikke syk NOK til at det gir grunnlag for å sperre han inne/ha mer kontroll på han, utenom de gangene de har samlet nok anmeldelser til noen mnd. innafor.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Yutao Vis innlegg
Jeg fikk melding fra han i natt. Jeg svarte at jeg var jente og han ville til slutt kjøpe stringtruse i silke for 3000
Vis hele sitatet...
Kjøp en sånn truse og ha den på deg i en dag, så sender du den avgårde Begge tjener på det, uten at en stakkars jente må føle seg utnyttet.