Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1610
Jeg tok et bilde da jeg var oppå fjellet på en hytte i helgen, og lurer litt på hva jeg kunne gjort bedre.

Setter pris på seriøs kritikk, og høre hva dere synes

http://500px.com/photo/4578460
Sist endret av RydEN; 26. januar 2012 kl. 17:55.
Det første jeg tenkte var Skyrim. Så jeg likte det kjempegodt hvertfall
Sist endret av Yutao; 26. januar 2012 kl. 18:24.
må være troll, alle ser det er skyrim.. men godt forsøk !
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Trådstarter
Skyrim? Kan dere vise til dette ?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
EXIF viser bl.a. Canon EOS 600D, finner ingen identiske bilder på Internett. Ser ingen grunn til at det skal være jukset med.

Flott bilde. Legg til litt vignettering hvertfall på venstre kant?

Åja, og en pinne som stikker opp i nedre høyre bildehjørne.
Synes bare skyene ble litt for hdr aktig.
Ellers, knall bilde
Likte det veldig godt, dramatisk og dynamisk.
Kunne tenkt meg å se det fra en høyere vinkel uten trærne i forgrunn men bortsett fra det har jeg ingenting å utsette på det.
Såpekoker av rang
Litt vel dryge skyer her? Kunne nok ha tonet det ned noen hakk. Men ellers et veldig kult og stemningsfullt bilde!
Finnes det i full versjon? Er et av de råeste bildene jeg har sett her på freak..
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Skyrim anyone?

Sist endret av elodin; 27. januar 2012 kl. 16:51.
Direkte nydelig bilde, faktisk et jeg kunne tenkt meg å hatt i større format på veggen

Redigert mye på bilde ?
Sist endret av boohaze; 27. januar 2012 kl. 16:10.
Kan hende det er skjermen min, men jeg syns himmelen er litt for lys på venstre side (fra kanten og et par cm inn)

Ellers et meget vakkert vinterbilde med herlige fargetoner.
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Trådstarter
Sitat av Myque Vis innlegg
Kunne tenkt meg å se det fra en høyere vinkel uten trærne i forgrunn men bortsett fra det har jeg ingenting å utsette på det.
Vis hele sitatet...
Jepp, muligens at dette kunne vært fint, var litt vanskelig på dette stedet tho, og liker litt "mellom-perspektivet" også ;>
Sitat av monoid Vis innlegg
Litt vel dryge skyer her? Kunne nok ha tonet det ned noen hakk. Men ellers et veldig kult og stemningsfullt bilde!
Vis hele sitatet...
Takk for kritikk, ser i etterkant at jeg kanskje burde jevnet dette ut litt ja!
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Finnes det i full versjon? Er et av de råeste bildene jeg har sett her på freak..
Vis hele sitatet...
Tusen takk^^ Er ikke helt sikker, er småskeptisk på å legge det ut ;<
Sitat av boohaze Vis innlegg
Direkte nydelig bilde, faktisk et jeg kunne tenkt meg å hatt i større format på veggen
Redigert mye på bilde ?
Vis hele sitatet...
takktakk^^ liker å høre dette! Skyene så nesten en smule "hdr/multiplya" ut i seg selv i starten, det var en ganske fet setting på stedet. Jeg har redigert litt på fargetonen, kontraster på snøen og himmelen, og multiplya skyene for å få de til å se litt mere dramatisk ut.
Sitat av ErikH Vis innlegg
Kan hende det er skjermen min, men jeg syns himmelen er litt for lys på venstre side (fra kanten og et par cm inn)
Ellers et meget vakkert vinterbilde med herlige fargetoner.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig, ser selv i etterkant at dette burde bli jevnet ut litt mere! takktakk^^
dude AWESOME! KP og enda en KP om du kan gi meg en versjon til skrivebordet
Har du en større versjon av bildet?
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Utrolig rått bilde...for en dybde!
Sist endret av Kusetjuv; 27. januar 2012 kl. 20:33.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Syns det var et veldig fint bilde. Hadde gjort seg i stort format på en vegg.