Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1487
Hei.
Lurer på hva dere her på forumet synes om Tekken filmen.

Personlig syntes jeg den var ganske bra. Gode valg av skuespillere, med unntak av Kazuya. Bakgrunns historien hans stemmer ikke med spillene. Med tanke på at Kazuya har jaktet på Heihachi siden han ble kastet utfor et stup.
Og de pakka på han skjegg! Utrolig skuffet over Kazuya karakteren.
Kjempebra skuespillervalg for Heihachi btw.

Jin var ei pyse og grinete i starten men han bygde seg opp etterhvert.

Syntes matchene var utrolig bra, masse "signature moves" fra spillene og alt i alt dritstilige matcher. Koste meg godt under hele filmen.
Er nok en av de dårligste filmene jeg har sett. Nei vent, det er faktisk den dårligste.
傻瓜
Yutao's Avatar
Trådstarter
da har du ikke sett dragonball evolution
Hei hei hei, ikke glem The Last Airbender. Tekken var god nok til ikke å få en 1 i terningkast.
Den var innmari lite imponerende. Skikkelig opplagt klisjé historie og kjedelige valg av karakterer.
Hvordan kunne de droppe han Teakwondo typen som liksom er rivalen i spillet? Jeg gledet meg nesten til et lite showdown mellom de to, så blir han ikke nevnt engang..
Siden tekken 4 har jeg drømt om å se en animert tekken film. Husker dere åpningsscenen i tekken 5? Helt sjukt bra. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Namco ikke bare animerte en film i stedet, de er jo helt fantastiske på det.
傻瓜
Yutao's Avatar
Trådstarter
Sitat av olaPola Vis innlegg
Den var innmari lite imponerende. Skikkelig opplagt klisjé historie og kjedelige valg av karakterer.
Hvordan kunne de droppe han Teakwondo typen som liksom er rivalen i spillet? Jeg gledet meg nesten til et lite showdown mellom de to, så blir han ikke nevnt engang..
Vis hele sitatet...
Er enig i at historien i filmen var veldig klisje, men det jeg la mest fokus på var hvordan filmen var imot spillet. Det er mange elementer fra spillet, den var basert på "Michima historien" og "Michima historien" er vel den det blir lettest å få en film utav. Den er også den mest intresante og største historien i spillet etter min mening.

Karaktervalget var jeg heller ikke helt fornøyd med, men de karakterene som var der var enkle å kjenne igjen. (Forutenom Steve Fox, som heller ikke ble navngitt før midt ute i filmen. Satt lenge å lurte på hvem han fyren som fulgte Jin overalt, var) Synes ogsa Hwoarang (Taekwondo fyren) burde vært med, i tillegg til Lei, som hadde vært perfekt rolle for Jackie Chan, da den karakteren er basert på han. Karakterer som Raven, Dragunov, Christie og Miguel burde vært byttet ut med mer "klassiske" Tekken karakterer.

Sitat av WhyKing
Siden tekken 4 har jeg drømt om å se en animert tekken film. Husker dere åpningsscenen i tekken 5? Helt sjukt bra. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Namco ikke bare animerte en film i stedet, de er jo helt fantastiske på det.
Vis hele sitatet...
Det sier jeg meg helt enig i!
Sist endret av Yutao; 18. juni 2011 kl. 22:12.
Fra det jeg husker, av filmen var det lite originalt, kjedlig skuespill, noe descent fighter, eneste som imponerte meg var damene.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av olaPola Vis innlegg
Den var innmari lite imponerende. Skikkelig opplagt klisjé historie og kjedelige valg av karakterer.
Hvordan kunne de droppe han Teakwondo typen som liksom er rivalen i spillet? Jeg gledet meg nesten til et lite showdown mellom de to, så blir han ikke nevnt engang..
Vis hele sitatet...

helt ening kan ikke skjønne hvorfor ikke hwoarang var med, veldig skuffet
Sitat av janthal Vis innlegg
helt ening kan ikke skjønne hvorfor ikke hwoarang var med, veldig skuffet
Vis hele sitatet...
Jeg skulle helst sett en cgi-tekken film, det er veldig få slike filmer.
Verden trenger mer cgi, alle er pene og japanske folk er jo epic til voiceacting, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor tekkenfilmen ble lagd. Den er en skamplett på fanfiction.