Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 478
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Råeste flippen?

Yo, jeg skal teste ut nexusflip i helgen med noen venner, noe jeg har hatt lyst til og prøvd i over 5 år nå! Gleder meg!
Jeg trenger ikke noe råd om hvordan jeg skal gjøre det og dosering osv, har god erfaring med begge og lest litt.
Det blir 0.15 drop + 20mg 2c på emmapeaken.

Hva er DIN nexusflip erfaring?

Hvordan føles det? Er det sånn eg ser for meg i hodet mitt, at en får den fine gode emma feelingen + dei fine visualsa fra 2c'en? Det høres vertfall awesome ut. Vet det tar da i en litt annen retning når den 2c'en begynner og kicke, men så sykt spendt!

Driver folk og redoser emma etter 2c'en? Eller blir man helt knekt da? Ikkje at jeg hadde planer om det vertfall.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg *liker* MDMA nedtur i seg selv, og 2CB er en drug som egt er nokså kjedelig for seg selv. Men for min smak så blir det litt for mye rus å være rusa i åtte timer strekk. Ser dog hvorfor folk kan like å nyte det, fordi det jevner ut starten på 2CB trippen, som jeg synes er nokså kjedelig og moderat ubehaglig.

2cb er et konge sexdop, har ikke prøvd MDMA sammen med partneren min før, men tror det er mye gøy å finne med en kombo som et par.


Redusering av Emma etter 2cben er det nok lite vits å gjøre, og man er som regel nokså trøtt av en come down av begge de to rusmidlene.

Siste råd jeg vil gi er at det er mindre lett å være sosial på en 2cb rus enn det er med en MDMA rus, så om jeg er deg ville jeg på forhånd planlagt for å kanskje ta en tidlig kveld, da det kan bli slitsomt å være rundt mange mennesker samtidig på 2cb rus, spesielt siden du har MDMA også. Husk å fortell noen hva du tar og vær sikker på at du blir ivaretatt.

Venter i spenning på hvordan dette går for deg TS
Er ikke noen vits i å vente på at emma'en skal peake. Dropp begge to samtidig, de varer cirka like lenge og har god synergi.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg ble forelska i den komboen før jeg hadde vett nok til å styre meg. Hadde omtrent ubegrensa tilgang på begge stoffene og kjørte til slutt 3 ganger på en mnd. Typ 500mg MDMA hver gang og 40-50 mg 2-cb sniffet. Siste gang jeg gjorde det så kræsja mdmaen da jeg akkurat hadde justert med mer 2-cb. Fæleste trippen jeg har hatt, spesielt visuelt. Det føkka meg opp en god stund og har ikke rørt 2-cb på flere år nå. Mdma har jeg tatt noen ganger men lar det gå lang pause mellom hver gang.

Ekstrem eufori og man ser klin gal ut. Men ikke overdriv.