Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 657
Hei, har brukt amfetamin en del tidligere fra 2010-2014
så var jeg "rusfri" fram til 2020 eller utenom det og røyke litt weed.

Nå har jeg et spm i det siste har jeg kjent godt at min egen kroppslukt lukter speed, har også fått forferdelig uren hud overalt, har "klemt" en del så har fått en del blåmerker osv på armer, bryst osv.

kommer også ut noe som ligner "hudormer" meen syns det stinker kjemisk eller speed av det...

noen som har opplevd lignende? har brukt så og si non stopp i 3-4mnder (snorter)...
Tenker du trenger en pause
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kroppen påvirkes naturligvis av det du putter inn i den. Amfetamin kan gi uren hud og dårlig hygiene, jo mer du plukker på huden jo mer irritert og uren blir den.
Ja en svetter gjerne litt kjemisk lukt når man bruker amfetamin. Dusjer man hver dag og bruker deo/parfyme så er det ikke noe problem for min del ihvertfall.
Er du veldig plaget kan du jo bruke body lotion for å maskere. Jeg gjør det gjerne hvis jeg har blitt for dehydrert for å se normal ut når jeg skal møte folk igjen.

Jeg får en og annen pepperkvise, men er generelt ikke veldig plaget. Uten makka har jeg ingen kviser utenom en sjelden gang.
Sist endret av Lykkeleeten; 23. juli 2023 kl. 20:57.