Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 965
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har røyket freebase noen uker, men nå siste dagene noier jeg og hjertebank osv. noe man kan gjøre for å minske paranoiaen? Vil ikke begynne å spise benzo oppå i tillegg. Hørt om folk røyke coke i 20 år så trøster meg med det ofte feks
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke noe du kan gjøre med det annet enn å slutte. At det går bra for andre betyr ikke at det går bra for deg åpenbart. Hjernen din sier stopp så stopp før noiaen utløser en permanent psykose tilstand
Ta deg en pause i fra stoffet om du klarer. Det pleier å hjelpe på med en liten nykter periode.
Klassisk kola, Stiv og noia men greier på død og liv ikke og stoppe før posen er tom hehe, jeg har som regel litt ekstra noia etter 4-8 timer, etter det pleier det og gi seg for min del, som er litt problematisk da og holde på så lenge er tungt og ikke bra for kropp/sinn