Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1150
Anonym bruker
"Lilla Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ett glass whiskey hver dag ok for å dempe litt på abstinensene til zyprexa og effxor(venlafaxin)? eller skyter jeg meg selv i hodet med å gjøre dette..?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Spørs hvor mye du har i glasset da. Og størrelsen på glasset.
Har tatt en slurk eller tre hver kveld veldig lenge uten at det har blitt et problem. Men det kan jo bli et savn. Det lille ekstra som mangler liks
Sist endret av Bothrops; 30. juni 2023 kl. 18:04.
BRAND ∞ STRONG
Tror ingen vil anbefale 2-4cl sprit hver dag, men det kommer jo litt an på hva alternativet er og
hva slags forhold du har til alkohol fra før.
Kommer jo litt an på hvilke abstinenser du har, men om det er snakk om abstinens indusert angst så vil et glass whiskey dempe dette noe ja, avhengig av hvor mye du har i glasset og hvor stort det er som Bothrops skriver. Vennlig påminnelse om at når alkoholeffekten gir seg så er det ikke utenkelig at angsten kan komme tilbake i full fres igjen og muligens litt verre, så vil oppråde deg til å bare ri det ut. Selv om det føles noe helvettes ubehagelig, så er abstinensene fra antipsykotika forbigående og forholdsvis rolige og overkommelige uten å måtte spe på beroligende.
Anonym bruker
"Lilla Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Olazapine abstinense er helt j.. når er jeg nede på null, følte meg så dårlig i 2 måneder at jeg bar redd for å overleve. Er en slags benzo etter det jeg har lest. Ingen søvn på en uke helt texas..kanna har også vært til god hjelp med i veldig små mengder
Eh, om det funker og ikke er farlig så why not? Ville vel heller tenkt et glass ved behov, fremfor et glass hver dag men
Sist endret av Bønnemann1; 30. juni 2023 kl. 19:44.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ser ikke helt det store problemet, men det kan jo fort bli en (u)vane.
Det er vel innafor daglig anbefalt mengde alkohol ifg WHO.
Maks 2 alkoholenheter per døgn for menn.