Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 918
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo, jeg går på ADHD meds fra legen, 50mg Aduzanz + 20mg Attentin ved behov. (Har meg 3 ukers pause 3-4 gonger i året)

Driver ikke med andre rusmidler, men hender 1-3 gonger i året at jeg tar meg en god fyllekule, der jeg kanskje inntar noe Amf og kanskje litt weed.

Men nå for 2 uker i siden kjøpte vi og 2 kompiser 1 gram hver med noe good speed. Nå vet jeg ikke 100% hva som er mye og ta på en kveld og ikke egentlig. 0.25 (en kvarting) kanskje? Fra klokken 23:00 til 08:00 morgenen etter inntok eg 0.75g røykte meg ein joint og sovna i 09:00 tia, haha.
Hadde lite effekt, fikk ikke den god følesen jeg har fått tidligere. Men dei 2 andre kompisene mike tok godt under halvparten av det jeg tok, dere sko sett dei speedy øyene deres og den formen, men speeden funka så faen på dem vertfall.

Er ikke 0.75g med noe brukbar amf på 9 timer litt mye?
Såklart får du høyere toleranse på gateamf når du bruker et amfetaminpreparat?
Aduvanz er lisdeksamfetamin og Attentin er dexamfetamin. Gateamf er ofte en blanding av dexamfetamin og levoamfetamin som finnes i Adderal om jeg ikke er helt på bærtur.
Sist endret av NokErNok; 16. juli 2023 kl. 21:11.
Hvordan at du får attentin itillegg til Aduvanz ? Skal du ta attentinen på ettermiddagen da ?
Sitat av kdirt Vis innlegg
Hvordan at du får attentin itillegg til Aduvanz ? Skal du ta attentinen på ettermiddagen da ?
Vis hele sitatet...
For noen varer Aduvanz for kort og bruker attentin som en liten booster utover dagen. Det er også noen som doserer Aduvanz 2 ganger om dagen.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Stemmer, jeg tar Aduvanz kl 06:30 på morgenen, så i 14 tida trenger jeg en litt mer hurtig og "kortidsvirkende" ettermiddagsbooster, så da tar jeg attentin på ettermiddagen