Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2989
Moren min har fått Trojan-virus, så jeg skal nå hjelpe henne med å fjerne disse. Hvilket program anbefaler dere?

Formatering er btw ikke aktuelt.
Håper ikke du forlanger en pille som skal hjelpe om du får kjønnsykdom uten å forklare til legen din hva du faktisk har.
"En trojaner" kan være så mangt, så det er nok bedre om du gir litt mer informasjon enn det.


Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis.

Da vil jeg heller anbefale å ta en titt på denne artikkelen.
Sist endret av waf; 23. juli 2012 kl. 19:25.
^ProXo^'s Avatar
Trådstarter
Sitat av waf Vis innlegg
Håper ikke du forlanger en pille som skal hjelpe om du får kjønnsykdom uten å forklare til legen din hva du faktisk har.
"En trojaner" kan være så mangt, så det er nok bedre om du gir litt mer informasjon enn det.
.
Vis hele sitatet...
Beklager, kan forklare litt dypere;
Moren min kommer ikke inn på nettbanken sin (dnb), hun kontaktet de så å spurte hvorfor, svaret fra nettbanken var da at pc'en hennes hadde trojanvirus å var derfor blidd nektet tilgang til nettbanken. Så snart hun hadde fådd virusene fjernet skulle de åpne banken igjen for henne.
Tror du bør ta en sjekk på artikkelen jeg tidligere viste til, den omhandler et program du kan kjøre offline - dette gjør det lettere for deg å ta kontroll over situasjonen.
hvordan fant support ut at hun hadde trojaner på pcen? sygget de henne og kjørte no scann eller noe.. eller var det bare en random bortforklaring fra dem sin side?

har selv sett at en pc med fult av virus malware og spyware trojaner kommer inn på dnb sine nettbank

(var søstern sin pc)
Ta et søk med dette programmet.

http://housecall.trendmicro.com/

Den søker opp trojanere, virus mm. på den infiserte maskinen (om maskinen i det hele tatt er infisert). Gratis og kritikerrost.
Sist endret av Liverbird; 24. juli 2012 kl. 13:33.
trendmicro er jo en av de som blir brukt mest på bedrift basis
Hitmanpro er det beste til å fjerne trojanere,virus,spyware