Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3022
Jeg sitter her med en skikkelig jævel bakerst i tannrekka, kalt visdomstann.

Hvorfor den blir kalt visdomstann vet jeg ikke, den burde hete kjipdrittann eller noe.evulusjonen.glemte-tann. Men tilbake til topic;
Jeg har prøvd alle mulige kombinasjoner av reseptfrie smerte"stillende" , ikke no thumbs up der, og var klar for en somadril som jeg har liggende.

Jeg skulle bare røyke meg en først...

Jeg hadde vondt i tanna i går også, og røyka bønner store deler av dagen uten at det ga meg noe lindring. Men nå kom jeg på at jeg hadde no weed liggende i fryseren, god som faen også, og rulla en flott joint!
innen jeg var halveis begynte smerte å gi seg, og når den var avsluttet hade ikke vondt i det heletatt!
Jeg vet ikke åssen type weed det var, men den er absolutt av de høye typene, ikke no bøttefjern white widdow! vet ikke om det kansje kan ha noe å si?
Nå sitter jeg flirestein å er rimelig fornøyd med at jeg er såppas glemsk at jeg hadde glemt den weeden!

So now you know!


Andre som har opplevd noe det samme?
Forresten, om visdomstanna de verker så kommer den ikke til å slutte med det. KOm deg til tannlegen og få den ut og røyk deg hellerfjern etterpå... så har du aldri smerter mer. Har måttet trekke en selv, pga den mest vanlige grunnen til at de verker, det er ikke plass. Så smertene blir du aldri kvitt med mindre du røsker ut tanna.

Ja vet det Tias Greit at han vil ha noe til å dempe nå, men han bør få ut tanna uansett... ikke vits å dempe smerter som bare blir verre for resten av livet..
Sist endret av Lille My; 11. februar 2007 kl. 14:47.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hehe, tannlegene har fri i helgene Lille My :P.

Bra den hjelper da, Boogyman. Du burde absolutt prøve å finne ut hvilken strain det er, jeg er veldig interessert. Jeg vet at Dyrkeklubben driver å kartlegger hvilke strainer som fungerer mot hvilke lidelser / plager / sykdommer, men hvis dette er en heller ukjent strain så kan det jo være mye til hjelp :-).
Jeg skal til tannlegen i morgen Lille My må bare manne meg opp først, har maaad tannlegeskrekk!

Og jeg skal prøve å finne ut typen, er ganske nyskjerrig selv, men han jeg kjøpt den av er ikke det.. Dette er en av de bedre jeg noengang har prøvd! bra dyrket også, søt fin i smaken, ikke no hostekick eller vond i halsen heller!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Bør kanskje ikke røyke noe mer da :P
Husk at han tannlege duden er oppi kjeften din, og KAN begynne å lure hvis du har DEN verste pot-ånden
Sitat av robhol
Bør kanskje ikke røyke noe mer da :P
Husk at han tannlege duden er oppi kjeften din, og KAN begynne å lure hvis du har DEN verste pot-ånden
Vis hele sitatet...
hehe, blir nok ikke no mornings i morgen nei!

men jeg ser så streit ut han hadde ikke tenkt tanken engang!
Sitat av Boogyman
hehe, blir nok ikke no mornings i morgen nei!

men jeg ser så streit ut han hadde ikke tenkt tanken engang!
Vis hele sitatet...
Haha, før jeg skulle til tannlegen sist gang røyka jeg. Hadd litt små noia, men det gikk fort over Men så var det jo ingen smertefull opprasjon jeg var med på da.
Er vel ikke akkurat noen nyhet at tetrahydrocannabinol har smertelindrende egenskaper?
Finnes jo flere studier på akkurat dette.
Sitat av busemann
Er vel ikke akkurat noen nyhet at tetrahydrocannabinol har smertelindrende egenskaper?
Finnes jo flere studier på akkurat dette.
Vis hele sitatet...
joa, men funka ikke med brunt, bare grønt ^^
interesant... har vurdert å skaffe litt grønt, men har kun testa brunt til nå.
men vertfall, så har eg veldig lyst å vite kva type grønt det er..

OT; kva type ambefaller dere som "begynner grønt" ??
Sitat av Boogyman
joa, men funka ikke med brunt, bare grønt ^^
Vis hele sitatet...
Joda, hadde samme problemet og brunt funket ganske bra mot det
Den var ganske fersk og myk så kan jo være at "standard" ikke funker i det hele tatt som smerte lindring.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Dette varierer nok etter hvilken strain det er laget hasj eller pot av. Det er stor variasjon mellom de forskjellige strainene ang. hva som funker mot hva.
Sitat av skolmen
Joda, hadde samme problemet og brunt funket ganske bra mot det
Den var ganske fersk og myk så kan jo være at "standard" ikke funker i det hele tatt som smerte lindring.
Vis hele sitatet...
røyker ikke standard lengre, er det ikke no godt å få taki, så er det ikke noe å få tak i.
kamelbæsj og gummi kan jeg spare meg for

Sitat av itZsaiN
interesant... har vurdert å skaffe litt grønt, men har kun testa brunt til nå.
men vertfall, så har eg veldig lyst å vite kva type grønt det er..

OT; kva type ambefaller dere som "begynner grønt" ??
Vis hele sitatet...
om du bare kan bare velge å vrake i typer er du jo heldig
det du sikkert kommer til å kikke mest på er vel en høy type indica dominert.
Ønsker du å bli skikkelig stein så prøv å få tak i whie widdow, california orange eller andre sativadominerte typer. lukter det mugg så er det ikke noe å betale 100spenn for
Sist endret av thetaman; 11. februar 2007 kl. 21:22.
Prøvde å røyke selv for å lindre smertene da jeg tok visdomstanna, funka relativt dårlig det ass.. :P
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Boogyman
om du bare kan bare velge å vrake i typer er du jo heldig
det du sikkert kommer til å kikke mest på er vel en høy type indica dominert.
Ønsker du å bli skikkelig stein så prøv å få tak i whie widdow, california orange eller andre sativadominerte typer. lukter det mugg så er det ikke noe å betale 100spenn for
Vis hele sitatet...
Hmm. Omvendt, mener du vel? Indica = couchlock, stein, mens sativa = cerebral, høy.
Boogyman, flipper du no eller? Gummi?

Er det såpass at man merker det på lukten? Har lite lyst å røyke gummi..
Sitat av skolmen
Boogyman, flipper du no eller? Gummi?

Er det såpass at man merker det på lukten? Har lite lyst å røyke gummi..
Vis hele sitatet...

ja, altså nå har jeg ikke analysert shitten, men det er i hvertfall følelsen jeg får når jeg mekker det.

den ser bra ut, bobler når du tar lighteren på den, og når du mekker den klumper den seg, men der begynner det å bli rart. For klumpene blir skikkelig harde, umulig å gni ut! å når man røyker det, så svir det i halsen og man blir ikke litt skjeiv engang!

en anne greie er å brenne skitten, så kommer det sort røyk ut.....scary!

Sitat av Tias
Hmm. Omvendt, mener du vel? Indica = couchlock, stein, mens sativa = cerebral, høy.
Vis hele sitatet...
ja, bommer altid på de to


høhø! "couchlock" artig!
Har merket det samme med tannverk, virker lindrende å røyke seg en feit.. Har også hørt om folk det kan slå andre veien på.
Sitat av chronichead
Har merket det samme med tannverk, virker lindrende å røyke seg en feit.. Har også hørt om folk det kan slå andre veien på.
Vis hele sitatet...
Jepp Det er ofte lindrende, men det kan ofte slå andre veien med de som f.eks. har maaad tannlege skrekk, da har de ofte noia og det blir værre, jeg røyker alltid litt før jeg skal til tannlegen enten om det er grønt eller brunt virker det bra på meg, jeg hater jo å dra til tannlegen selv jeg men det går som oftest fint etter en liten bønne
hehe, skal til tannlegen i morra, forklarte hat jeg har tannlegeskrekk, og fikk 25stk 25mg sobriler ^^

da skal det vel ikke bli vidre pes å dra tenker jeg!