Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 802
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg lurer på noe. Når man overdoserer på amfetamin eller Ritalin så er jo benzodoazepim og da gjerne vival/stesolid som anbefales.

Men hva når man i løpet av en dag vekselsvis tar Ritalin og benzo? Har tatt en del med Ritalin og mer benzo til sammen i løpet av en dag enn til vanlig. Siden kl 04 (altså nesten 24 timer) har jeg tatt sånn 190 mg Ritalin (husker ikke nøyaktig) IV. Fra ca kl 15 i går og til ca 00:00 i natt har jeg tatt benzo som til sammen har utgjort 45 mg diazepam. Jeg føler meg helt ok. Litt store pupiller da.

Men det jeg lurer på, er om benzoen kamuflerer en evt. Overdose på Ritalin slik at når benzo slutter å virke så vil jeg kunne få symptomer på overdose på Ritalin? Eller omvendt. At når virkning at Ritalin kamuflerer evt overdose på benzo slik at når Ritalin mister virkning så vil symptomer som respirasjons, trøtthet slik at en kan sovne av og slutte å puste i søvne?

Eller komplimrnterer de hverandre slik at det blir en slags balanse? Jeg har jo tålt høyere dose av begge deler uten å oppleve ubehag i dag.

Har hatt en uke "fri" fra å være nykter og når jeg står opp i morgen er "ferien" over. Derfor har jeg lyst til å avslutte med siste kapsel Ritalin på 40 mg om en time eller to og så lande på 10 mg diazepam. Da er jeg oppe i 230 mg Ritalin på ett døgn (gått 2 timer, 7 timer, og så ca 3 timer mellom hver smell Ritalin) og foreløpig 45 mg, men etter hvert og totalt 55 mg diazepam i løpet av 14-15 timer, hvor første dose var 25 mg, så 10 mg, så 10 mg og da evt om 2 timer 10 mg til.

Har hatt en fin ruskveld hvor jeg har justert meg opp og ned. Mindre ubehag enn når jeg kun tar Ritalin. Jeg har tatt Ritalin nesten daglig i to uker. Alt fra 80 mg til 150 mg i løpet av et døgn. Benzo har vært av og på, men aldri mer enn 15 mg per dag da jeg har måttet dosert det ut over dagene. Men nå hadde jeg plutselig både 20 stk 5 mg vival fra lege og fikk et veldig billig brett med 15 stk 10 mg original benzedin. Og var i godt selskap så da ble det en del mer. Og det er jo siste kveld/natt. Vil heller bruke opp siste kapsel Ritalin i dag og lande med benzo og så våkne opp til nykter dag i morgen og avslutte rusingen for denne gang. Skal ikke skaffe mer Ritalin på tre mnd nå. Pleier å ta 3 mnd. Pause mellom hver gang.

Men ja. Jeg lurer bare på om jeg egentlig har tatt overdose, men at de kamuflerer hverandre og at jeg kan risikere å bli dårlig når virkningen til en av de går ut? Kan ikke huske å ha ofret slikt en tanke før da jeg var i konstant aktiv rus. Men var generelt sett mer innkjørt da også da.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For øvrig var blodtrykk nettopp 120/73 og puls regelmessig 96. Oksygenmetning på 99.

Store pupiller derimot, noe jeg ikke får av de dosene jeg vanligvis tar. Men har generelt nytt rusen mye bedre med å veksle mellom å justere opp og ned. Og null nerver.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er ikke lege eller helsepersonell, selve komboen i seg selv er ikke farlig i moderate mengder. Men de maskerer hverandre. Om du føler deg dårlig/uvel ring legevakt med engang. Ut ifra hvordan du skriver virker det som du er i superform Spis deg heller ned på benzo istedet for å ta mer ritalin.
Klassisk eksempel på overtenking etter en lang dag og lite søvn. Det gikk vel greit vil jeg tro.