Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 11695
Hei. Har en datter i 2. klasse, som kunne trenge litt ekstra å bryne seg på i påska. Noen som vet om noen enkle gøyale mattespill til ps3?
Konsoller har ikke slike spill.
Skal du ha lærerike spill for barn så må du nok bruke pc.
Lek og Lær feks, de har også et eget mattespill.
Disse er litt gamle så finnes sikkert noe nyere også.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Konsoller har ikke slike spill.
Skal du ha lærerike spill for barn så må du nok bruke pc.
Lek og Lær feks, de har også et eget mattespill.
Disse er litt gamle så finnes sikkert noe nyere også.
Vis hele sitatet...
Viktig å huske at akkurat dette spillet er 19 år gammelt og du vil mest trolig slite med å skaffe det.
Sitat av random72093 Vis innlegg
Viktig å huske at akkurat dette spillet er 19 år gammelt og du vil mest trolig slite med å skaffe det.
Vis hele sitatet...
Som sagt... "Disse er litt gamle så finnes sikkert noe nyere også"
Akkurat det spillet var også bare ett eksempel, men det finnes ute på diverse torrentsider, kjøp og salg grupper på facebook og også finn.no så å få tak i det er minste problem.
Du kan lage noen oppgaver til henne som hun kan løse i minecraft.
Veldig mange skoleressurser er gratis akkurat nå har jeg forstått. Dragonbox var populært her tidligere, men da var min litt yngre. Men mener de har spill til ulike aldersgrupper.

Ellers (ikke ren matte riktignok) så har programmering i Scratch vært en både lærerik og populær aktivitet for min i den alderen.