Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 54151
Noen som vet hvordan man kan finne eier av et kontonummer, har vært å spurt i banken, men de sier de ikke har lov til å informere om dette.
Overskuddsmateriell
Sparebank 1 viser eier av kontoen hvis det er en annen kunde av Sparebank1. Kunne vi fått de 6 første siffrene i kontonr så vi ser hvilken bank det er snakk om?
Dette er i DNB og jeg har en annen bank dessverre.

Det er Nr. 0539 74
Sist endret av metalhead74; 8. april 2016 kl. 00:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan finne ut hvilken bank personen har ganske lett, men navnet på eieren av bankkontoen får du ikke tak i med mindre du enten kjenner noen som jobber i banken og har tilgang til systemet eller kontakter politiet og lar dem finne ut hvem det er for deg om det er svindel eller annen kriminalitet det er snakk om.

Det var det jeg fant ut av for et par år siden når jeg ble svindlet for en gullmynt.
Sist endret av Bombasa; 8. april 2016 kl. 00:53.
Ja det skal anmeldes, men jeg er på jobb offshore så det tar litt tid før jeg får gjort det, svindel saker kan ikke anmeldes online, skulle svært gjerne ha det navnet
Kontakt noen via internett og be de sende inn en anmeldelse for deg? Fortell at du er offshore, så kanskje du får samtykke.
Har time hos Politiet 22.04. så jeg må nok vente til da med en anmeldelse, hadde jeg hatt navnet før dette kunne jeg sendt noen kompiser for å snakke litt med han, med store bokstaver, er så irritert at jeg holder på å klikke ;-(
Ring banken hans, si du har overført penger feil til dette nr å ønsker å komme i kontakt med mottakeren.
Jeg prøvde meg på den ved oppmøte i lokal banken hjemme, eneste jeg fikk opplyst var hvilket fylke han bor i

Her er hele konto nummeret om noen skulle ha mulighet til å spore det 0539 74 48314, send om noen finner eieren på en melding, ellers tusen takk for svar fra alle
Sist endret av metalhead74; 8. april 2016 kl. 02:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av metalhead74 Vis innlegg
Jeg prøvde meg på den ved oppmøte i lokal banken hjemme, eneste jeg fikk opplyst var hvilket fylke han bor i
Vis hele sitatet...
De gav meg navnet på banken når jeg ringte (lokalbank, kanskje derfor). Når jeg så ringte banken til eieren av kontoen som svindlet meg så ville de ikke oppgi noe informasjon annet enn at navnet jeg hadde tilknyttet kontoen ikke stemte overens med deres. De henviste meg bare til politet etter det..
Sist endret av Bombasa; 8. april 2016 kl. 02:47.
Ja får vente til anmeldelsen er gjort
Sitat av metalhead74 Vis innlegg
Har time hos Politiet 22.04. så jeg må nok vente til da med en anmeldelse, hadde jeg hatt navnet før dette kunne jeg sendt noen kompiser for å snakke litt med han, med store bokstaver, er så irritert at jeg holder på å klikke ;-(
Vis hele sitatet...
Dette er jo nettopp grunnen til at du ikke skal kunne finne disse opplysningene!! Personvern vet du.
Hvis jeg overfører/sender penger til et kto nr får jeg som regel opp et navn når transaksjonen er fullført, kunne sendt han 1krone. Til gjengjeld ser jo mottaker hvem det kommer ifra.

Hvorofor vil du ha tak i denne personen? så kompisene dine kan dra å banke han opp?
Nei, bare fortelle vedkommende at jeg vet hvem han er
Betal 1 kr og benytt melding istedenfor kid.
Det har jeg faktisk gjort for han har stengt ned telefon nummert sitt så han har fått en melding igjennom banken.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Prøv og send en krone via "vipps", da vil du få opp informasjon som du trenger