Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 8744
Jeg er en gutt på 27 som ikke har så mye venner og være med og søker noen og gjerne dele en øl med eller to?? Mine interesser går stortsett i gaming og reising. Ellers er vel det som kan kalles en ølhund

Noen som er intresserti et lite freak treff i Stavanger/Sandnes?
New generation
colakork's Avatar
KrølleBølleBrur som bor i mitt område tok også initiativ til å møtes opp for noen øl i Sandnes/Stavanger... Får sus i magen av hvor nær vi er på å gjøre det.
KrølleBølleBrur er åpenbart ( ) ikke så stor stoner som meg så han er jo litt mer på hugget enn meg.
Hadde vært moro. Er jeg hjemme stiller jeg.
Oddiii's Avatar
Trådstarter
Hadde vært morsomt for eks Egon i Sandnes på uteserveringa ??
Hva med inside i Stavanger? Øl, shuffle board og mat? Om ikke er jeg med på Egon og.
Oddiii's Avatar
Trådstarter
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Hva med inside i Stavanger? Øl, shuffle board og mat? Om ikke er jeg med på Egon og.
Vis hele sitatet...
Shuffle Board er alldri feil :P Må bare orke meg te å ta toget men jeg er med på den ideen
Om det er pes så tar jeg turen ut til Sandnes. Null stress for min del. Det finnes nok noe tilsvarende der og
Jegg er med på Inside. Finne oss en dag så er jeg lett med
Sist endret av Oddiii; 1. september 2020 kl. 00:49.
Fina! Jeg er stuck offshore akkurat nå, men ser ut til at jeg kommer hjem mot helgen. Regner med det er helg som passer best for folk flest?

For min del spiller ikke det så alt for stor rolle.
Helg er supert for min del
Kan vi ikke sikte mot lørdag? Men jeg må ta forbehold om at jeg faktisk kommer meg onshore til da. Vil gi en lyd i denne tråden når jeg vet mer. Kult om flere blir med, men to funker det og.
Åhhhh gla for at jeg jeg posta i denne tråden tror vi kan få et artig treff med mye variasjon.

Til de som sitter på gjerdet: Ikke vær redd for å bli med!
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Kan vi ikke sikte mot lørdag? Men jeg må ta forbehold om at jeg faktisk kommer meg onshore til da. Vil gi en lyd i denne tråden når jeg vet mer. Kult om flere blir med, men to funker det og.
Vis hele sitatet...
Lørdag er iallefall jeg ledig Gjerne en god ide og booke bord i disse corona tider??
Sikkert ikke så lett å booke når en ikke vet helt hvor mange som kommer. Men igjen, jeg aner ikke om vi burde booke eller ei.
Kan se for eks hvor mange som evt vil på fredag. Så kan vi jo bare booke et bord til x antall + 2 eller noe
Fire so far, ville booka for fem.

Men jeg satser på at sålenge posten er synlig så hiver flere seg på
Hadde værty hyggelig jeg aventer med bookingen til onsdag/torsdag
Jeg vet mer vedrørende hjemreise innen torsdag. Håper det klaffer. Aldri vært på freaktreff før.
Da er jeg trygt plantet på land. Ser frem til lørdag. Når starter det tenker du? Alt stenger jo så tidlig.
Jeg er med anytime. Dere andre?
Jeg er kan komme fra 1700 og utover.
Høres helt fantastisk ut, men jeg har nettopp ankommet Stavanger fra en bretur på Folgefonna, så tror jeg tar meg en øl og en joint på soverommet ikveld istedet Det sosiale batteriet er utladet akkurat nå. Ellers - SUPERT iniativ, og håper det arrangeres noe lignende i nær fremtid!
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Høres helt fantastisk ut, men jeg har nettopp ankommet Stavanger fra en bretur på Folgefonna, så tror jeg tar meg en øl og en joint på soverommet ikveld istedet Det sosiale batteriet er utladet akkurat nå. Ellers - SUPERT iniativ, og håper det arrangeres noe lignende i nær fremtid!
Vis hele sitatet...
Er snakk om lørdag :P
Håper virkelig at du blir med, du er med så lenge du orker
Lørdag ja! Det noteres
Tenker jeg reserverer for fire stykker fra kl 18:00 hos Inside Stavanger. Hørres dette greit ut?

Håper de fleste kommenterer kommer/kommer ikke i llpet av i morgen. Det er ikke for sent å takke ja, isåfall reserverer jeg for flere.
Sist endret av KrølleBølleBrur; 4. september 2020 kl. 01:13.
Hei, Inside Stavanger har vist seg å være veldig vanskelig å booke hos. Har prøvd siden i dag morgen til i kveld.

Har av denne grunn bestilt bord for 5 på egon i Sandnes. Satt opp til kl 18. mer info i pm
Er på toget. Dette blir kjekt.
Takk for et velykket treff vi møtes snart igjen
Takk for kvellen, gleder meg til neste gang
V i ble 3 En konge aften
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei.
Gammel tråd, men prøver meg likevel.
Er tilfeldigvis i Stavanger denne helgen. Er det en, to eller flere som vil treffe eg og hverandre en kveld? Helst ikke så seint.
Klem fra Betty