Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 10522
Kjøpte forza 7 på microsoft store, men sliter med å koble på ps4 spaken. Fant en guide på nettet men den var for forza 4 som var kjøpt på steam. Har kobla spaken på steamspill før, men fant ikke noe om spill fra microsoft store eller noen som brukte spaken på forza 7..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har fortsatt ikke fått prøvd spillet, ingen som vet?
Hva mener du med spaken?
Får du koblet kontrollen til pc, men du har problemer med å få en av stikkene/spakene til å reagere i spillet eller får du ikke koblet kontrollen til i det heletatt?
Får ikke kobla kontrollen i heletatt på pc.
Jeg får kun brukt den ene av mine to Dualshock 4-kontrollere på PC'en min når jeg skal spille ting som Forza Horizon 4 (Kjøpt i Microsoft Store).
Dualshock 4 V2 (Den med LED-stripe i touchpad'en) fungerer ikke hos meg, mens den eldste kontrolleren, uten LED-stripen, fungerer uten noen software installert.

Tidligere har jeg også hatt gode erfaringer med DS4Windows for å emulere en Xbox-kontroller. Jeg antar at du prøver å koble i kablet og ikke via Bluetooth, da jeg har hørt at BT fra en DS4 til PC er shaky i de beste tilfellene, og klin umulig å få til i de verste.

I aller verste fall kan du kjøpe en dedikert kontroller på f.eks Komplett. Dette vil fungere natively mot PC'en din, så er sånn sett det beste valget, men koster.
Sist endret av Deadlock Radium; 8. mai 2021 kl. 14:27.