Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1754
Hei freaks!!!Har ett spørsmål,jeg fikk nettopp en boks bedrocan som har en thc mengde på 22% å det virker såvidt,veldig lige,tidligere i uka røyka jeg en strain som hadde 20% å den var kjempebra,noen som vet hva det skyldes eller har opplevd lignende,sto også at det skulle kun være toppskudd,bruker det å være blader på toppskudd mente det var bare buds uten blader
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Medisinsk cannabis produseres ikke for at folk skal ruse seg. Hvis det er den effekten du er ute etter må jeg være ærlig å si at jeg syns det er dårlig å misbruke helsesystemet og tillit fra legen å skaffe deg medisinsk cannabis resept.
All the way up
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Medisinsk cannabis produseres ikke for at folk skal ruse seg. Hvis det er den effekten du er ute etter må jeg være ærlig å si at jeg syns det er dårlig å misbruke helsesystemet og tillit fra legen å skaffe deg medisinsk cannabis resept.
Vis hele sitatet...
Det var ikke det han lurte på. Blei nyskjerrig sjøl nå. Det høres rart ut at du skulle merke mindre av den medisinske med høyere efe thc innhold.

evner vi la moralen ligge?
Jeg utnytter ikke helsevesnet,jeg har had dystrofia myotonica,det finnes ingen behandlingsmedtoder,eneste som virker er cannabis å det må være thc for har prøvd alle produkter me cbd å det virka absolutt ikke mot kramper å smerter,men strains jeg har handle «på gata»har alltid gjort meg så frisk som mulig,å legen tilbudte meg morfin dråper og opiums dråper så tenkte jeg skulle prøve bedrocan,viss jeg skal slipe å krype rundt på gulvet så må kroppen bli nedopa litt
Har selv testa bedrocan og det var langt i fra noe favoritt for min del i allefall. Lett å røyke og nokså god smak, men blir bare høy av den ikke stein. 22% thc er en ting men det er en viss mengde CBD som også bestemmer rusen og denne strainen føles som veldig rein sativa. De har Jo "Bedica" også fra samme produsent som visstnok er indica varianten. Har ikke testet den selv. Det meste på gata er hybrid
Sist endret av Bluesky_; 14. juli 2020 kl. 14:10.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Jeg utnytter ikke helsevesnet,jeg har had dystrofia myotonica,det finnes ingen behandlingsmedtoder,eneste som virker er cannabis å det må være thc for har prøvd alle produkter me cbd å det virka absolutt ikke mot kramper å smerter,men strains jeg har handle «på gata»har alltid gjort meg så frisk som mulig,å legen tilbudte meg morfin dråper og opiums dråper så tenkte jeg skulle prøve bedrocan,viss jeg skal slipe å krype rundt på gulvet så må kroppen bli nedopa litt
Vis hele sitatet...
Skjønner, legger meg flat for antakelsen min. Men man hører desverre om en del som prøver å lyve på seg angst for å få resept. Antar at grunnen til at du ikke blir høy er fordi balansen mellom thc og cbd i strainen du har fått er på et nivå slik at du ikke blir fjern på vanlig måte som fra strains som er avlet for å bare bli høy på.
Håper selvfølgelig at medisinen vil hjelpe deg på muskelplagene dine ellers kan du vel be om å få bytte strain neste gang.

Jeg har også ledd og muskelsykdom og opplevd at noe av gateweeden og hasjen hjalp på det, men røyka på meg psykose pga det høye thc inntaket. Det kan være du har bedre medisinsk effekt av høyere cbd nivå og lavere thc nivå selvom jeg er klar over at kombinasjonen ofte er effektivt for enkelte sykdomsområder. Ønsker deg det beste og lykke til!
Bedrocan er Jack Herer og funker skikkelig bra. Den er sativa dominant. Kanskje du er mest vant til indica og at du opplever det som kraftigere.

Jeg liker veldig godt Super Silver. Den er ofte rundt 25% men en føler seg veldig lett i hodet likevel.
Tusen takk for gode svar
Hvor mye CBD inneholder den? CBD motvirker en del av effekten av THC, siden det har antipsykotisk effekt. For eksempel en type med 20% THC og 15% CBD vil virke mindre rusgivende en på 20% THC og 2% CBD.
Når det er sagt så synes jeg CBD ofte kan føre med seg positive effekter. Kommer litt an på situasjonen, eller hvor oppegående man skal være.
Sist endret av Passiv; 14. juli 2020 kl. 14:42.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Hvor mye CBD inneholder den?
Vis hele sitatet...
Mindre enn 1%
Står at det er 0.1%cbd