Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2719
Jeg lurer på om noen som vet om en bra blandingsforhold til ren amfetamin?
Få amfetamin til å kicke og samt varerigheten.

Hva jeg kan bruke?

Mengde?

Prosent?
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det spørs jo helt hva fomålet ditt.er. Studydrug: 10-20mg på 100%. Fucked up mongostuk: 150-300mg ved 100%.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mit formål er enkelt og greit førnøyd kunder. Dett er det
hvis du har rene saker hvorfor ikke bare selge det som rene saker og legge litt på på prisen?
Ja, ikke vær en slik dealer som buffer ut produktet ditt.
Jeg som bruker vil helst ha best valuta for pengene.

Dont be that guy.
Jeg betaler gjerne ekstra for renhet, og hvis jeg vet jeg får renere varer til vesentlig høyere pris. lar jeg det heller svi litt ekstra i lommeboka
Anonym bruker
"Vanskelig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg betaler gjerne ekstra for renhet, og hvis jeg vet jeg får renere varer til vesentlig høyere pris. lar jeg det heller svi litt ekstra i lommeboka
Vis hele sitatet...
Hvordan er det å kjøpe amf som er blandet. Går det å rense det?
Eller for mye pes?

Eks: kjøpe x ant amf, rense det og sitte igjen med y mengde.
Mulig å legge på pris såppas at du går i pluss?

Regner med nei, siden da hadde det blitt gjort, men gjøres det ikke fordi det ikke går å rense, for mye pes, eller rett å slett ikke verdt det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det å kjøpe amf som er blandet. Går det å rense det?
Eller for mye pes?

Eks: kjøpe x ant amf, rense det og sitte igjen med y mengde.
Mulig å legge på pris såppas at du går i pluss?

Regner med nei, siden da hadde det blitt gjort, men gjøres det ikke fordi det ikke går å rense, for mye pes, eller rett å slett ikke verdt det?
Vis hele sitatet...
Det kan renses. Google aceton vask.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noe jeg har lært etter å ha Brukt Amf i 5 år og i tilegg vært sammens med 3 Amf Dealere så er det at visse ting har de felles og andre har de veldig ulike meninger om.

Når det gjelder Dealerenes felles Svar til sine Brukere er det følgende :

- Ren Amf skal være Helt Hvit og ha en litt Stram og Spesiell lukt.

- Alle Brukerne Kicker på litt forskjellig innen for visse rammer.

- Noen digger Ren Amf, andre sovner vis de får det pga det blir for rent for de og kroppen reagerer motsatt.

- Blir ofte brukt inngridienser som : Startgass, Efendrin, Engelsk Badesalt osv alt etter som det er Tørt, Marsipan eller Bløt Amf.

Er egentlig et veldig stort spekter bare det i seg selv med tanke på at det er også forskjell på funken med amfen om man Snårter, Dropper eller Skyter ‘ Sprøyte ‘.

å oppå dette så har vi jo også nå de som heller vill ha MethAmf.
Enig med mange andre her, jeg kjenner 5-6 dealere som selger dritt, og har én kompis som alltid har svært ren amf. Jeg kjøper mye heller den rene og så og si aldri av de andre. Med "dritt" mener jeg alt fra gul/rød meth, "amf" som er 90% kreatin, koffein eller magnesium eller grei amf blanda med meth. Vet ikke kjemien bak det men noen typer "ren amf" er nokså tørr, kan trekke til seg noe fukt men tørker før du har laget en linje. Andre typer er så fuktige at det må ligge på tallerken i flere timer eller i ovnen. Har sett slik amfetamin bli blandet med magnesium (100g amf og 10-15g magnesium) litt for å tjene kanskje men også for at den skulle bli mer "pulveraktig".

Personlig har jeg aldri skutt amf men har møtt flere som gjør det og som sier at det "kicker" mer når dem skyter våt amf blanda med magnesium enn uten, og at det motvirker trøttheten noe får hvis man tar mye. Når det gjelder veldig våt amf vet jeg at mange foretrekker faktisk at den er blitt "tørrere" med litt magnesium slik at man kan dra linjer med en gang fra posen heller enn å vente på tørking. Men om du har en type som er tørr ville jeg beholdt den så ren som mulig, fordi da bevarer du kundene istedet for at de finner en annen dealer som ikke blander i det hele tatt
Kjære vene, gjør deg selv og alle som bruker en tjeneste! IKKE BLAND DET UT, WHAT SO EVER!!!!
Som fler sier, betaler mye mer en gjerne litt ekstra kr for noe som ikke er rørt!
Du kommer til å tjene så mye mer på det tilslutt. Vet folk at du har kvalitet, så får du kjapt mange trofaste kjøpere.