Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1475
Er NFS Shift bedre en pro street?

Er det forbedret på noen måte?

mere realistisk? (håper det)

mere justerings muligheter på bilen? (turbo, camaksler, differ osv) (håper det)

Er det mulitplayer online? (PS3) hvor mange osv.

Har de fjernet noe, som var på Pro street?
Sist endret av Triforce; 1. oktober 2009 kl. 18:33.
Shift er mere ligne Grid en Prostreet.. men jeg elsker Shift ...
Suger drifting forsatt balle?
Skal du ha realistisk bilspill venter du på enten Forza 3 eller Gran Turismo 5.
jeg spør ikke om GT5 det skal jeg ha uansett.

detaljer folkens, detaljer.
Sist endret av Triforce; 1. oktober 2009 kl. 18:44.
huff..

Drit i å legg in om du/dere ikke har kjennskap til shift i egen person, eller har spm selv.

Nrk sin anmeldelse var sykt ræva btw.

Er dragrace med forsatt?
Går det ann å bli mer uforskammet, fra nå av skal jeg bare svare dine poster med linker fra google der jeg søker på hva du lurer på. Siden du er for hemma til å gjøre det selv. Ser også ut som om andre ikke gidder å svare deg, skjønner jeg godt, slik som din attitude er.

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/226216.page
Jeg syns shift er bedre, mye bedre. Likte ikke prostreet i det heletatt.
Syns Need for Speed serien bare har gått nedover nå frem mot shift, hvor det fikk en brå oppgang

Anbefaler spillet, mer realisme enn de tidligere.
ja shift er mye bedre enn pro street og mye mer realistisk, kan ikke lengere ta svinger i 250 ved hjelp av vegger. De har innført skademodellering og hvis du krasher blir du knocket i et par sekunder og synet ditt blir blurry. Har ikke fått testet det så mye men mener jeg så masse justeringmuligheter, nayaktig hva er jeg ikke sikker på. Er online multiplayer på 360 versionen iaffal så regner med det er det på ps3 å, men har heller ikke testet det. Er med drifting og du må nå ha en bil som er egnet til det, funker ikke med rein forhjulstrekkbiler lengere. Har ikke sett noe til dragrace enda men er mulig det er der. Spilte ikke pro street mer enn et par løp så kan ikke si hva de har fjernet.
Dragrace er ikke med lenger. Syntest spiller er blitt for mye bilspill, linger ganske mye på Race Driver: GRID. Spillet er ganske komplett og bra men skulle ønske de lagde en ny versjon av hot pursuit, Savner å være politi:P Undreground var også et av de beste spillene i serien. Føler på en måte at dette ikke er need for speed når jeg spiller det.

Driftingen er mye mer realistisk en foregående Need for Speed spill. Deilig at de har med gamle BMW'r også
Takk, nå snakker vi.

Synd at dragrace er borte da

Digga å fin pusse drag race setup på supraen i pro street. beste tid var 6,4 elns. med 400km/t lol.

Sonic: Er det mere realistisk bare pga at man ikke kan kjøre langs veggene eller er handlingen lik eller bedre?

uten aids og med riktig setup var pro street ganske fett syntes jeg så om shift har blitt mere realistk handling vise, så blir det vel til at jeg skaffer det.

Norbyjooa: Syntes drifting på NFSU2 var helt konge jeg. sammenlignbart? (eller hvordan det nå skrives) kjørte alltid en grønn mustang btw.
Sitat av Triforce Vis innlegg
Takk, nå snakker vi.

Synd at dragrace er borte da

Digga å fin pusse drag race setup på supraen i pro street. beste tid var 6,4 elns. med 400km/t lol.

Sonic: Er det mere realistisk bare pga at man ikke kan kjøre langs veggene eller er handlingen lik eller bedre?

uten aids og med riktig setup var pro street ganske fett syntes jeg så om shift har blitt mere realistk handling vise, så blir det vel til at jeg skaffer det.

Norbyjooa: Syntes drifting på NFSU2 var helt konge jeg. sammenlignbart? (eller hvordan det nå skrives) kjørte alltid en grønn mustang btw.
Vis hele sitatet...
Nei, driftingen er mye vanskeligere på SHIFT sammenlignet med NFSU2. Man må være mye mer varsom og presis, og det er rett og slett mye vanskeligere å drifte.
ok, det er jo ikke så dumt.
Føles det realistisk for deg?
Sist endret av Triforce; 2. oktober 2009 kl. 11:48.
Sitat av Triforce Vis innlegg
ok, det er jo ikke så dumt.
Føles det realistisk for deg?
Vis hele sitatet...


Ja det føles realistisk, det jeg satte veldig stor pris på var at det er stor forsjell på bilene når det kommer til drifting. Jeg driftet veldig bra med BMW M3 E36 mens med nissan 370z røyk jeg bare ut i svingene.
tøft.

hmm.
fikla mye med setupen?

prøv å stiv opp fjærene bak på 370Z og mykere foran.
og gjør den høyere bak, mye for å se forskjellen også tuner du deg ned til effekten blir som det passer deg.
Sist endret av Triforce; 2. oktober 2009 kl. 13:44.
Nesten alt er bedre enn Pro Street, hvem faen ligger 300km/h i en driftebane??
Shift er mye mye bedre en prostreet.Hadde litt problemer i begynnelsen siden "stearing assistence" og "breaking assistence" stod på fullt.Bilene virket sykt vinglete med desse hjelpemiddlene.Fikk lånt logitec g25 ratt og pedaler og snekkra de på en gammel lenestol forran 40"rn,og jeg ble super fornøyd.Helt sykt rått med den feedbacken som spillet gjir.spillet er mye mer reelt en prostreet,både kjøremessig og grafikkmessig.Nfs beggynner igjenn og toppe min liste.

Må bare legge til att driftingen suger.Kan ha noe med rattet og gjøre.
Sist endret av 7kr8; 2. oktober 2009 kl. 14:12.
personlig syns jeg shift er ett skikkelig bilspill.
er ikke som pro street, 400 km inn i en vegg og bilen er like hel, kanskje mista litt lakk, men fronten blir trykt inn, osv.

at drift er borte syns jeg er helt topp, for hater å måtte grie på data xD
men noe som ser ganske uoversikkelig ut er at det er 100 forsjellige ting når du er ferdig med løpa, du levler, noe greier teller alt mulig du gjør på banen, og du kjører i en hompel kommer det sikkert på grafene

og det er ikke sammenlignbart med pro street, du er ikke på evner, du velger baner og konker fra en meny, som blir grisete kjedelig i lengden syns jeg.

men alt i alt er spillet konge på kontroll og realistiske ting
Drag mener du.

Er det slik analyser ting du mener? slik som man har på GT4?
brukte den fint lite gitt.

Menyen i pro street er den værste jeg har sett. boooo!

Syns ikke noe om at de fjerner ting fra spill. bedre å justere eller legge til. Damage på bilene syns jeg ofte er mas. irriterende å måtte trøkke restart på time attacks f. eks. når jeg bare hadde snudd bilen på si GT4 f. eks og tatt fart ut mot mål strekket og begynt på ny.

Det blir nok Shift etterhvert ja.

har tuning av motor blitt mere forståelig?
på pro street var det knapt forskjell å merke (og å se for den slags skyld) på justeringen av camen og boost greiene.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Spilte ikke pro street mislikte det fra første stund.
Spiller litt Shift når jeg gidder. Synes det er jevla fett.
Klarte ikke å drifte med Dodge Viper bilen, men klarte det ganske greit med en Nissan.
Bare du gir litt for mye gass spinner du ut. Vil påstå att det er ganske realistisk men har ikke fått driftet så mye i virkeligheten med biller av sånt kaliber.

Var dårlig utvalg i biler på Quick Race. Men tror det blir bedre når jeg har komt ett stykke på carrier mode.

Vil påstå att det er det beste NFS spillet siden NFS Underground.
mente drag da

trur det er litt mer forståelig på tuningbiten nå, ikke sett så mye på det
Håper det har blitt mere å fikle med. Som gir mening.
Sist endret av Triforce; 2. oktober 2009 kl. 15:54.
Grunnen til at NFS er vanskeligere i drift er at de har nå gått inn for en fells fysikk i alle aspecs av spillet. Dette for å få det mer realtistiskt. De har også fått endel innspill gjennom en IRL drifter som har hjulpet dem med å få spillet så realistiskt som mulig, så det er sagt.

NFS har på en måte vokst ut av den fjortiss sjangeren den har blitt nå i det siste. De prøver å gå nye veier for å kapre nytt publikum. Men slik spillet er nå, møter de konkurranse fra GRID, forza(?) 3 og andre nye bil "simulatorer" og der syntes jeg selv de ikke når helt opp. Men det er bare min mening, sier ikke at spillet er dårlig på noen måte.
Det er innlegget sitt mikehunt.

Høres veldig bra ut med samme fysikk motoren på alle områder, det er slik det skal være.

De har fått hjelp av Vaughn Gittin Jr blant annet. (proff som kjører falken mustangen)

Han blogget om det på http://speedhunters.com/

Siden er dedikert til bilkultur og har flere innlegg/artikler vær dag. (god shit)

Den brukes som en del av markedsføringen til NFS.

Gjør ikke meg noe om flere spill er like hverandre så lenge alle er fete. Da blir det mere å velge i om man liker "standarden" som er semi sim til simulator for tiden.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Låner tråden din litt jeg

Er det bare på baner som i Pro Street i denne versjonen også? Eller er du ute på gata igjen?