Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 652
Hei

Jeg er helt grønn på mac og trenger hjelp til å få spilt noen gamle mac spill klassikere.

Dirt bike
myth 1,2 og 3
EV override

Problemet er at jeg må ha classic ting for å få spilt. og for å få classic tingen må jeg ha OS 9 elns installert på en mappe. OS 9 har jeg jo ikke. Kan jeg laste ned noe enklere eller evt hele OS 9 på desktopen?

Bare jeg får spilt spilla så er jeg happy.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av Triforce Vis innlegg
Hei

Jeg er helt grønn på mac og trenger hjelp til å få spilt noen gamle mac spill klassikere.

Dirt bike
myth 1,2 og 3
EV override

Problemet er at jeg må ha classic ting for å få spilt. og for å få classic tingen må jeg ha OS 9 elns installert på en mappe. OS 9 har jeg jo ikke. Kan jeg laste ned noe enklere eller evt hele OS 9 på desktopen?

Bare jeg får spilt spilla så er jeg happy.
Vis hele sitatet...
Du kan selfølgelig laste ned OS 9 på samme måte som du kan laste ned stort sett alt annet som finnes av programvare.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Graapho Vis innlegg
Du kan selfølgelig laste ned OS 9 på samme måte som du kan laste ned stort sett alt annet som finnes av programvare.
Vis hele sitatet...
Også mulig den ligger på Tigerplata: http://docs.info.apple.com/article.h.../no/mh763.html