Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 549
Heihei.

Igår natt fikk jeg bluescreen på bluescreen på bluescreen som alle pekte mot skjermkortdrivere. Den ene gangen jeg kom inn i windows mer enn to minutter rakk jeg og laste ned og legge inn nyeste amd driverne. Etter det har alt gått i surr og jeg greip sjansen til å kjøpe meg en SSD og starte fresh.

Kjøpte 250gb Samsung evo på Expert. Dro hjem og var klar til å legge inn windows på nytt.

Problemet nå er at midt i installasjonen får jeg en error som sier "0x80070570 Bad/corrupted/missing file, could not blablabla.." Jeg har prøvd to forskjellige W7 cder, en Original og en bukta cd som jeg har brukt 7 vellykkede ganger før.

Jeg har prøvd med kun SSD`n i maskin og med den gamle disken koblet til også.



Kan jeg ha så uflaks at begge cdene mine er defekte? Eller kan det være andre ting som ødelegger?

DIV andre bluescreens som poppa opp etter driver installasjon er:
BAD_POOL_HEADER
CACHE MANAGER
ATIKMDAG.SYS
Uten å google feilmeldingene dine så hadde jeg prøvd å byttet ram evt om du har flere så ta ut alle utenom 1 og test med 1 og 1 og se om 1 av de er defekt. Ingen guru, men just my 50 cent's
Medlem
Trådstarter
Kan det være RAM feil som gjør dette? Har hatt en mistanke om no kluss med en av brikkene tidligere.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jeg satser også en tier på dårlig rambrikke(r)

Du kan enten prøve som suppesos sier, 1 og 1 brikke, evt kan du laste ned og boote memtest for å teste minnet.

Hvis du har tilgang til dumpfilene fra bluescreen, så kan du godt laste de opp, så kan vi dobbelsjekke.(C:\Windows\Minidump)
Medlem
Trådstarter
Da var jeg inne i nyinstallet windows, dro ut tre brikker og da funka det med første brikke. Brikkene er 3.5år gamle så jeg kjøper heller nye nå enn og stresse med og finne synderen(e).

Takk