Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 695
Til under 1000kr.helst under 500kr også.

Og fins det trådløse ørepropper der man kan bruke stemmen til å endre volumet eller bytte sanger på tidal? Eventuelt at det er knapp på proppene som man kan trykke på og endre
Finnes nok ikke noe bra til den prisen. Airpods er veldig gode synes jeg da, men er bittelitt over ditt budsjett. Litt vrient om man ikke har iphone også, men går an å bruke
Sist endret av HeiG2006; 2 uker siden kl. 11:59.
Er fornøyd med mine Jabra, ser de har noen billigere. Man kan bytte sang og volum, samt ta samtaler ved å trykke på dem.
Trådstarter
13 0
Har noen
PHILIPS TAT3508BK ? Kan man trykke på de for å endre lyden eller sang?
Jeg bruker Jabra Elite 7 Active og er veldig fornøyd. De koster riktignok mer enn du nevner her, men hører andre er fornøyd med 4 og 5 også.
Som regel så kan du finne det meste om muligheter til å skifte sanger, påvirke volumet og alt annet hvis du søker opp modellen på youtube.
Det kan også være mye godt å hente på å søke opp forskjellige tester som er utført.
I disse dager finnes det uendelig mye forskjellig, alt fra svindyrt til ikke så dyrt. Når du finner deg en modell som du tenker at leverer det du ønsker så er det lurt å sjekke opp på prisjakt for å se hvor du får den beste prisen.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Har vært fornøyd med LG Tone Free FP5. Får den kanskje for rundt tusen kroner, den er ikke helt ny. Prøvde versjon 9 seinere, men det paret jeg fikk holdt bare noen måneder.