Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1248
har vært clean fra hasj i 3 måneder inntil nå nylig hvor jeg ble tilbydd en j på fest og røyka sammen med gode venner. Fikk skikkelig angst på 2 seperate episoder. Kjentes ut som at hjertet mitt skulle stoppe fullstendig begge gangene, ble skikkelig paranoid, til det punktet at jeg trodde at alle snakka bak ryggen min og spredde dritt, ble dårlig også. Andre som har opplevd noe lignende? har aldri hatt den opplevelsen når jeg røyka fast men dette var skikkelig ubehagelig, tror ikke jeg skal røyke igjen.
Bare røyket for mye, skjer lett det hvis litt for sterk j for den del å mye nikotin hjelper ei, og man har hatt pause en god stund, vanlig å for den del at det kan skje ett par ganger etterpå å for den del, da "hjernen" forventer det siden man hadde dårlig stund sist gang. bønne er kjent halusinogen spes ved høye doser gir å paranoia
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
har vært clean fra hasj i 3 måneder inntil nå nylig hvor jeg ble tilbydd en j på fest og røyka sammen med gode venner. Fikk skikkelig angst på 2 seperate episoder. Kjentes ut som at hjertet mitt skulle stoppe fullstendig begge gangene, ble skikkelig paranoid, til det punktet at jeg trodde at alle snakka bak ryggen min og spredde dritt, ble dårlig også. Andre som har opplevd noe lignende? har aldri hatt den opplevelsen når jeg røyka fast men dette var skikkelig ubehagelig, tror ikke jeg skal røyke igjen.
Vis hele sitatet...
Har hatt det selv, trodde jeg skulle dø og var i sjokk. Ikke farlig men det henger lenge igjen, fikk samme sensasjon da jeg røyket etter det igjen, og igjen. Så de ødela cannabis for meg, jeg assosierer hele seansen og lukten med frykt og død, minner om ptsd og sånn er det dessverre for meg, jeg kan ikke røyke lenger
Jeg kan bare røyke alene. Røyker jeg på fest eller med ukjente folk er veien kort for noia.
Har det samme. Tror dette går igjen hos veldig mange. Blir bare engstelig og klein.
Fuck Mr. Plod!
du må røyke med noen andre som også har null toleranse. å være paranoid sammen med andre som har røyket er ikke så verst: "YO ser du den bilen, jeg tror de så oss røyke, la oss stikke til et annet spot!"

å være helt paranoid når alle andre chiller er stress for begge parter
mange som opplever det, bare røyk mindre.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Jeg kan bare røyke alene. Røyker jeg på fest eller med ukjente folk er veien kort for noia.
Vis hele sitatet...

Hoho,"godt" å høre at vi er flere,trodde det bare var meg.
Sist endret av Bjørneboe; 2 uker siden kl. 16:01.
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
du må røyke med noen andre som også har null toleranse. å være paranoid sammen med andre som har røyket er ikke så verst: "YO ser du den bilen, jeg tror de så oss røyke, la oss stikke til et annet spot!"

å være helt paranoid når alle andre chiller er stress for begge parter
mange som opplever det, bare røyk mindre.
Vis hele sitatet...
Er det som er det rare, kan ikke ha vært mer enn 0.2 i jen, men hadde drukket i tillegg så kan være at det ble veldig forsterka av det. røkya med noen som heller ikke røyker noe særlig og vi begge ble like paranoide lol.

men tror jeg kommer til å legge bønna på hylla omtrent for godt, iallefall skal jeg ikke røyke med det første, var ikke noe fin opplevelse akkurat lol.
Sist endret av Idek13378; 2 uker siden kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Er det som er det rare, kan ikke ha vært mer enn 0.2 i jen, men hadde drukket i tillegg så kan være at det ble veldig forsterka av det. røkya med noen som heller ikke røyker noe særlig og vi begge ble like paranoide lol.

men tror jeg kommer til å legge bønna på hylla omtrent for godt, iallefall skal jeg ikke røyke med det første, var ikke noe fin opplevelse akkurat lol.
Vis hele sitatet...
en skikkelig god bønne på 02 når man har gått lenge uten kan være veldig sterk rus. i tillegg så husker man kanskje tiden fra da man var innrøyket.

veldig bra om du legger det på hylla, men hvis du blir med på en jay en annen gang så tar du ett trekk også går du inn å kjenner på formen, når man ikke er innrøyka så kan man jobbe seg oppover i flere timer. man lander ikke etter 30 min lenger.

man kan fint røyke en 02 jay i 3-4 runder, ihvertfall hvis man har prima varer som det virker som du fikk
Dette er nok ikke hva du vil høre, men det her skjer plutselig med mange som har røyket fast lenge. Regner med du er i 20-24 alderen. Jeg pleide å røyke veldig masse daglig, men plutselig skjedde det en "switch". Jeg kan ikke røyke uten å ha drukket først lenger, eller så får jeg helt sykt angst, vondt i brystet og mye mer, dere vet. Du ser hva andre sier her inne. Du bør kanskje prøve å ta en pause en stund. Jeg er ikke i mot røykings på noen måte, jeg er bare klar over at dette skjer med noen.
Fornuftig å beslutte å ikke røyke igjen når dette har skjedd deg flere ganger. Manges erfaring når de fortsetter å røyke etter at hjernen sier fra at den ikke tåler det lenger og får noia, er at det kan utløse kronisk angst og paranoia i mange år og ikke kun under rusen, eller i verstefall psykose og schizofreni.

Jeg vet det er kjipt å innse at hasj ikke passer for seg lenger men dette er noe mange må gjennom og etter noen år uten hasj begynner man nesten å lure på hvorfor man i det hele tatt gadd å røyke så mye før når livet viser seg å bli ganske bra uten og.
Etter jeg gikk over til grønt har all noia og ubehag forsvunnet.Jeg liker å ha balanse i livet og i weeden, 1:1 ratio er tingen.
wææ krypdyra tar meg
PrimaRolige's Avatar
7 2
Med hasj så antar eg du meiner brunt. Det er runkehasj, spør du meg. Perfekt til å graute med på egenhånd. Hvis du imidlertid vil røyke på fest så hold deg til grønt, mindre noia i min erfaring.