Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3540
Hey freaks,

Om kort stund skal jeg lenkes 3 uker i eget hjem. Jeg er vanligvis glad i 3-4 øl på kveldstid eller noen trekk weed.

Dette er som kjent veldig lite aktuelt med elektronisk fotlenke, da de kan komme på stikkbesøk med alkometer og urinprøve.

Jeg lurer da på hvilke "light weight" medikamenter som kan egne seg i en rolig kveldstund foran PS3'en som ikke slår ut på slike tester. Jeg har muligheten til å skaffe meg sovepiller av et benzo-lignende preperat, men jeg liker de ikke så godt - Dessuten skal jeg opp tidlig dagen etter

Eventuelt noe jeg kan forskrevet av lege er kanskje det beste - Men jeg er et normalt menneske, vil ikke juge på meg for mye.

cheers.
Sist endret av drey; 8. november 2012 kl. 21:37.
Kan de virkelig nekte deg å drikke alkohol i ditt eget hjem?
Sitat av M3talll Vis innlegg
Kan de virkelig nekte deg å drikke alkohol i ditt eget hjem?
Vis hele sitatet...
Du vet at alternativet er fengsel, ikke sant?
Sist endret av Bombasa; 8. november 2012 kl. 21:50.
Trådstarter
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Alternativet er jo fengsel..
Vis hele sitatet...
Riktig.. Tror egentlig ikke de kommer innom så ofte - Men blåser du positivt er det rett inn i jailen - Ikke en risiko jeg er særlig keen på å ta..

Håper på svar på mitt spørsmål !
Sist endret av drey; 8. november 2012 kl. 21:54.
Du kan høste inn Salvia og Rød Fluesopp. Begge 2 er fullt lovlige og gir deg rus, fluesopp skal forresten ligne litt på cannabis med tanke på rus, og det er langt ifra like farlig som folk skal ha det til (De blander rød og hvit fluesopp. Den hvite er livsfarlig, rød fluesopp kan enkelt brukes trygt) Problemene er at effekten av disse to plantene er relativt korte, altså 5-10 min.
Sist endret av Juicekongen; 8. november 2012 kl. 21:58.
Er du helt forbanna nødt å ruse deg i en periode på tre uker? Just saying.
UR-144?
En knall syntetisk cannabiod Som er lovlig og kommer ikke på pissings
Trådstarter
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Er du helt forbanna nødt å ruse deg i en periode på tre uker? Just saying.
Vis hele sitatet...
Nei jeg er ikke forbanna nødt til å ruse meg. Men alkohol i helgene er på en måte et minimum, derfor hadde det vært greit med en rasjoneringsplan når du skal sitte i samme sofa etter kl 17 hver dag til du legger deg - Ikke mulighet til å gå ut å treffe kompiser, ikke mulighet til å trene på studio. Jeg har 5 timer fritid i uka, og de kommer til å gå bort lørdag/søndag formiddag.

OT: Takker for innspill, men jeg hadde sett for meg et slags medikament som gir en avslappet rus, typ benzoid, men ikke sovepille som jeg nevnte i første post..
De finner jo like lett spor av benzo vis du må avgi en urinprøve.
DMT kommer ikke opp på pisseprøver, og det gir en sykt chill afterglow.
Hvordan havner man i den situasjonen at man får "fengsel" hjemme? Og samtidig tilfeldig sjekk av at man har drikki? Det høres utrolig stusselig ut ...
Sitat av Cats Vis innlegg
DMT kommer ikke opp på pisseprøver, og det gir en sykt chill afterglow.
Vis hele sitatet...
Bare på freakforum kan folk finne på å anbefale DMT til en som ser etter noe "light-weight"..

Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvordan havner man i den situasjonen at man får "fengsel" hjemme? Og samtidig tilfeldig sjekk av at man har drikki? Det høres utrolig stusselig ut ...
Vis hele sitatet...
Begynner vel å bli en ganske vanlig straffemåte. Brukes istedet for vanlig fengselstraff i mindre saker.
Sist endret av Grix; 8. november 2012 kl. 22:58.
Jeg har en anbefaling om at du tar dette som en utfordring, og
prøver å legge vekk rusmidler enn så lenge. Vi snakker uker, ikke
år. Om du blir rastløs kan du f.eks. praktisere kokekunster på
kjøkkenet?

Vil du ha noen oppskrifter må du bare spørre!

Mener på ingen måte å være moraliserende - ettersom jeg er
glad i diverse rusmidler selv, og vet jeg hadde slitt dersom jeg
ble nektet.
Hva med å ta seg en pause på 3 uker ?
Tenk deg følelsen du får når du tar første trekk på 3 uker?

Ikke at jeg røyker selv men..
Du kan jo sitte deg ned å gjennomføre Skyrim elns? du ruse deg eller vill du bare få tiden til å gå?
Lykke te på Ek kan vel si at det hendte at jeg tok meg et par pils når jeg var på ek, og at jeg ikke hadde besøk av de så ofte. Det hjelper og være hyggelig mot de ek folka og ikke leke tøffing + alltid være presis på klokka! :P
så får du litt tillit au da vettu
Sitat av Cats Vis innlegg
DMT kommer ikke opp på pisseprøver, og det gir en sykt chill afterglow.
Vis hele sitatet...
Hahaha, jeg dør. Alternativ til alkohol/weed? Ja mann, kjør deg opp på DMT
Huff.
Huff, kjipt å bli låst inne. Er jævlig å få tida til å gå, kan jeg se for meg Last ned en gigantisk dose bra serier / filmer / musikk, tren mye, chill og ta livet med ro. Når det gjelder alternativer til alkohol og weed, veit jeg dessverre ikke om noe som ikke blir litt upgrade i dopsystemet Som en over her sa, ta å chill, og tenk hvor digg det blir å blåse når du er ferdig lykke til
Jævlig dårlig med faktiske tips til mannen her da. Har faktisk ikke noe særlig selv, men hva med å stimulere deg selv med kaffe?
Sist endret av Patrialn; 9. november 2012 kl. 03:13.
Fikk du lenkesoning pga kjøringen du laget en tråd om ifjor en gang?

Uxo
Sist endret av uxotape; 9. november 2012 kl. 06:58.
Når du først har en elektronisk fotlenke, kan du ikke enkelt bare la være i den korte perioden. Altså mennesker som soner med fotlenge har ikke spesielt lang fengselstraff. Ta det som en/to rusfrie måneder. Kjøp deg noen vekter, god, te, kos deg og tren.
Du kan jo lage deg litt kratomte. Eller bare gi faen i hele greia, og kjøpe deg andre ting å kose deg med. God mat, noe snacks, nikotin, koffein og så videre. Noen rusfrie måneder skader ingen.
Noen rusfrie måneder skader ingen.
Vis hele sitatet...
Er snakk om 3 uker her da Som er ganske så lite.

Men ja, hvorfor ikke ta deg fri fra all slags rus i 3 uker? Få klarnet opp hode litt. Det er faktisk ikke så ille å være nykter i blant. Last ned en hel haug av serier, mange bra serier ute nå. Mekk noe god mat, og andre ting.
Har ikke så mye peiling på hva slags rusmidler du eventuelt kan putte i deg dessverre.
Dra i deg litt morning glory?
Synes at dette er en veldig digg rus i mindre doser, rundt 150-250frø kanskje: da blir du glad, god og mellow. En av mine absolutt beste rusopplevelser har vært på morning glory på en dose rundt det der.
Hva med å få en pulevenn? Hadde jeg vert innelåst i 3 uker hadde ivertfall jeg hatt masse sex.
Du kan jo bruke de 3 ukene på å lære deg meditering.
Skal jo være mulig å oppnå forskjellige sinnstilstander med meditasjon.
Morning Glory all the way! Man kan få kjøpt det på plantasjen (det er da sprøytet med gift)
Roche 2mg flunitrazepam
gjør som de fleste som blir tvunget til noe sånt, start å game WoW...
Dun know what to do
appleaya's Avatar
dem kan vel spore benzo og sovepiller like lett som alkohol og weed?