Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1123
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Jeg har hørt om SARMs og lest litt... hvorfor burde man velge sarms mk677 feks, fremfor tren og testo stack? Ser jo ut som det er nesten fritt med bivirkninger, klarer sarm å bygge muskler like fort og effektivt som en roid stack?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Nei steroider er mer effektiv IMO.

Men mellom kurer eller som tillegg kan det være ganske bra
MK677 er egentlig ikke et sarm. Det vil ikke gi shutdown. Sammenlignes best med peptider som ghrp-6
Sist endret av DrPerception; 6. mai 2019 kl. 14:54.
Sarms er mye dyrere, svakere og har gjennomgått mindre testing enn roids.
Her er det mye penger for utviklere å hente fra desperate folk som gjør alt de kan for å unngå sprøyta.
At det skal være tryggere er bare löjligt, enkelte sarms skrur av egenproduksjon av testosteron uten å erstatte hormonet - dette gir en lang rekke bivirkninger. Det er grunnen til at folk anbefaler testosteron-injeksjon kombinert med orale steroider for å erstatte den avslåtte egenproduksjonen. Nei, hold deg til det som har vist fenomenale resultater de siste 80 årene inntil videre, eller ihvertfall stack testosteron med sarms du har troen på.
Sist endret av frakkn; 6. mai 2019 kl. 14:56.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for bra svar gutter. Å faen, så sarm er kun orals? Da lar jeg hele driten ligge �� kjøre meg en kur med AAS istedet (som jeg har erfaring med)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker for bra svar gutter. Å faen, så sarm er kun orals? Da lar jeg hele driten ligge �� kjøre meg en kur med AAS istedet (som jeg har erfaring med)
Vis hele sitatet...
Ja, dette er nok det beste du kan gjøre. En bra investering for framtiden din.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker for bra svar gutter. Å faen, så sarm er kun orals? Da lar jeg hele driten ligge �� kjøre meg en kur med AAS istedet (som jeg har erfaring med)
Vis hele sitatet...
Nei ikke kun oral.

Mk677 er IKKE et sarm. Samme med cardinine. Det markesføres kun som sarms men har ingen likhet i virkemåte eller bivirkninger.
De påvirker ikke androgen reseptorer slik sarms gjør og er heller ikke androgener slik steroider.
Dette er noe som burde ses på en annen måte enn både steroider og sarms.

Når det kommer til ordentlige sarms er mine tanker lik det frakkn sier.

Hadde jeg kjørt peds den dag i dag ville jeg definitivt eksprimentert med mk677 som erstatning til hgh eller som appetittbooster.
Sist endret av DrPerception; 6. mai 2019 kl. 16:59.