Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1068
Jeg skal på laaang biltur om noen dager(som jeg MÅ hvert år) og bruker som oftest og tvinne tommeltotter hjennom hele turen. Men i de siste årene har jeg synes det har blitt litt kjedelig så jeg har lyst til og prøve et nytt konsept, musikk i bilen. Men da lurer jeg på om noen av dere vet hva slags musikk som passer til biltur. IKKE norsk rap(barn med vet du), hard rock(hører ikke når politibilen tar oss igjen) eller GRUFULL pop(så vi dauer av tortur).
Er det noen som kan komme med forslag til lystig, bra musikk utenfor de nevte emnene?


edit: hvorfor jeg må dra på biltur: Pappa
edit2: politi: 100+km/t i 70 sone
Øystein Sunde. Mange arti viser han.
Noen venner av meg tok og brente musikken fra need for speed på cd når de skulle reise... ikke helt lurt kanskje
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Nope, me to, men anyway, hva med lett blanding, litt beach boys, CCR, noen gamle slagere går aldri av moten.
Den siste til Leif og Kompisane.. Du finner den på forumet her. Hører på den selv når jeg kjører.

Her er den: http://home.no.net/hokkan/Leif%20&%20Kompisane.rar
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Postgirobygget Genial kjøre rundt og synge til musikk... (Helt hekta jeg)
Opprinnelig postet av totto
Postgirobygget Genial kjøre rundt og synge til musikk... (Helt hekta jeg)
Vis hele sitatet...
sku akkurat til å foreslå det! men gennerelt norsk musikk er genialt i bil
Du kan jo ha litt "Fire In The Sky", og litt sånn.. 2pm med Tetris osv.. Litt blanding av ikke så altfor heavy rock og trance og sånt?
Så ble posten min fjerna? Da er det visst bare jeg som er lei spånne spam threads. Da får jeg hoppe på jeg da

På biltur funker:
Vengaboys
Alice Deejay
American Pie 2 Soundtracket
Pluss pluss

turboneger er kjekt å ha.
Noen som vet hvilken musikk jeg skal høre på når jeg kjeder meg?

Eller når jeg spiser?

Driter?

Ikke trance eller dance. Det er det jævligste jeg vet.

Hvorfor ikke høre på noe musikk du liker da? Du vet vel hva du liker?
Gå i sjappa og lytt...
Opprinnelig postet av ninja5000
Noen som vet hvilken musikk jeg skal høre på når jeg kjeder meg?

Eller når jeg spiser?

Driter?

Ikke trance eller dance. Det er det jævligste jeg vet.

Hvorfor ikke høre på noe musikk du liker da? Du vet vel hva du liker?
Gå i sjappa og lytt...
Vis hele sitatet...
Takk
hvis det er du som skal kjøre, ikke sett på noe avslappende musikk. Ta å spill noen gamle rocke låter, Rolling Stones, Clearwater osv.
Gode gamle slagere fra 60-80 tallet...
Delillos passer også perfekt
spellingnazi
canonix's Avatar
Møkkatråd.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg vil anta at musikk du liker, er best musikk og høre på i bilen på bilferie/langtur.