Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1133
Hei Freaks Sitter her i en liten knipe. Mitt USBmodem fra NetCom har tatt kvelden, og det eneste jeg fant i skuffen var et USBmodem fra Telenor. Er det noen mulighet for å få simkortet fra NetCom til å funke med dette? Skriver nå fra mobilnettet (IPhone), men har brukt opp kvoten så det blir for treigt til annen bruk. Mvh
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Et modem er bare et modem, putt simkortet i og koble deg opp.
Ozzfan's Avatar
Trådstarter
Var det jeg trodde, men når jeg prøver å koble til via programmet den legger inn får jeg bare opp "angitt profil støttes ikke. Som locked". Må jeg bruke NetComs programvare?
Not a real gamer
retovio's Avatar
usb modemet fra telenor er låst til telenor så du må låse den opp før du får brukt den
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av retovio Vis innlegg
usb modemet fra telenor er låst til telenor så du må låse den opp før du får brukt den
Vis hele sitatet...
Isåfall må Telenor være de eneste som gjør dette, har selv hatt modem fra Netcom og tdc i Norge og fra andre i utlandet hvor jeg har swapped sim rundt.