Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1319
Halla.
I slutten av mai i fjor fikk jeg beskjed av leder på jobb (kommunen) om at jeg ble anmeldt til polti for tyveri av A-preparater. Jeg forbredte meg på besøk av politiet og ventet, men har ikke hørt et pip fra noen om det...... Bruker dem virkelig ett år på å kalle inn? Usentrale strøk..
Du det høres jævlig vanskelig ut for oss å svare på. Er jo mulig det har ligget nederst i bunken til en eller annen betjent, og nærmer seg toppen nå, eller det kan være at ingen der har eller kommer til å ha tid til å etterforske det. Det kan også være at jobben gjorde det for å skremme deg og ikke faktisk la inn noen anmeldelse. Mistet du jobben?
Mistet jobben ja, men de ga meg lønn 3mnd etter oppsigelse som takk for ærlighet
Sitat av Hippahoppa123 Vis innlegg
Mistet jobben ja, men de ga meg lønn 3mnd etter oppsigelse som takk for ærlighet
Vis hele sitatet...
Sånn sett så tror jeg ikke det vil skje noe. De fleste arbeids plasser anmelder ikke sånt pga politiet bryr seg ikke om sånne saker så hva er vitsen.

Melder ifra så blir det nok et massivt helvette fra en eller annen bokstav enhet og så må de gjennomgå rutiner etc.

Det er jo dumt av deg å gjøre dette men vi lærer mens vi lever.

Jeg tasher shit hele tida, men arbeidsgiveren det er no go. Det er så og si umulig å få sparken i Norge. Det er kun slossing og tyveri som får deg sparka.
Sitat av Trynefaktor_69 Vis innlegg
Det er så og si umulig å få sparken i Norge. Det er kun slossing og tyveri som får deg sparka.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke "kun slossing og tyveri" som får deg sparka.
BRAND ∞ STRONG
Vil man alltid få en eller annen form for tilbakemelding fra politiet hvis man blir anmeldt, også hvis
man ikke blir siktet for noe og saken henlagt?