Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1321
Starter nå inni perioden som menig og har nå gjennomført rekrutten på 7 uker hvor jeg hver dag har ønsket å bli dimmet og komme meg langt vekk herifra.

Min plan blir å mase hver dag på legetime og nekte å gjøre øvelser pgga for store smerter.

Noen andre som har noen bedre planer? Eller noe å tilføye av egen eller andres erfaring?
Magiske ord for å dimme.. Angst, depresjon, selvmordstanker så er du hjemme igjen før du har registrert hva som skjedde
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Magiske ord for å dimme.. Angst, depresjon, selvmordstanker så er du hjemme igjen før du har registrert hva som skjedde
Vis hele sitatet...
Støtter den, en medsoldat i rekrutten var misfornøyd med tjenesten han fikk og sa at han var deprimert til sanitet og fikk dimme siste dagen av rekrutten.
Du kan be om rådgivning hos feltprest eller saniteten og sette ord på følelsene dine til dem, og så ta det derfra. Kanskje vil de anbefale for avdelingssjefen at du dimitteres før tiden, kanskje at du settes til andre oppgaver. Jeg vet ikke hvilken avdeling du tjenestegjør ved, men nå som du er ferdig med rekruttskolen finnes det gjerne andre stillinger du kan overføres til dersom du mistrives i den stillingen du har nå.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Rekrutten er no dritt uansett hvor du er, men jeg ville anbefalt deg å prøve litt til. Følte noe liknende en stund jeg men det endte opp med å bli den beste tiden i livet mitt. Det blir bedre

Kommer an på hvor du er seff. Er du vaktsoldat et eller annet sted så skjønner jeg, men er du i en kampavdeling eller noe meningsfullt så hold ut og gi gass. Snakk med velferdsfolka, kanskje de har noe gøy. Ser bra ut fremover i livet og ha gjennomført førstegangstjeneste og
Sist endret av NodSquad; 14. juni 2023 kl. 22:33.