Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 923
Hei, jeg har i lang tid hatt store problemer med Fujitsu Simens, Notebook/- Laptop: AMILPA254827P!!! Har hatt den til gjentatte reparasjoner og service i en lang periode nå. Noen av system feilene har blitt utbedret. Noen er fortsatt ikke blitt utbedret. Og etter siste service med bytte av harddisk m.m. kom det flere nye og alvorlige systemfeil som ikke var der fra før av. Og fortsatt har de ikke klart å reparere/- fikse et av problemene som jeg tok opp helt fra begynnelsen av! Nå er jeg LEI og har fått NOK! Så jeg kontaktet Forbrukerrådet! Og har levert en klage med krav om reklamasjon. Hvor jeg krever en ny Laptop! Jeg vil ikke skrive så mye mere her... .
Det jeg lurer på er om det er noen som kjenner til om det er vanlig at denne laptop en er en stor problem laptop? Og kjent for å ha/- få systemfeil?
Har en FS laptop i Amiloserien jeg også, virket fint et år etter jeg kjøpte den, nå er museknappene slarket og webcamet ødelagt, samt at skjermen blinker og går i svart av og til. Er det samme problemer du erfarer? Har heldigvis ikke hatt den mer en to år så får det på forsikring. Er det Infocare som reparerer for deg?
Denne modellen er plukkfull i feil. Rett og slett en av de verste PC-ene jeg har vært borti. Skift en del for å få vekk en feil, 3 nye dukker opp senere osv.

Husk at du kan kreve kjøpet hevet etter 3x samme feil eller 4x service.
rivar og Lattergal, tusen takk for deres svar og tilbakemeldinger. De setter jeg veldig stor pris på! :-)

I dag har jeg fått beskjed om at jeg får en ny laptop på reklamasjonen/- klagen. Kjøpssum minus nytteverdien. Dvs. et fratrekk på ca. Kr. 1.500,- av kjøpesummen. Hvilket er helt ok. bare jeg slipper å beholde min FS. laptop. Til orientering for interesserte. Så behøver jeg ikke å kjøpe en ny FB. laptop. Får lov til å velge et annet merke. Det er også i orden å legge inn litt ekstra penger i den nye laptop en. Så da ser det ut til at dette løser seg på en positiv måte! :-) Fikk vite av service ansvarlige at han hadde funnet alle feilene som jeg hadde påpekt ovenfor ham. Pluss noen andre feil. Når han undersøkte systemloggen og laptop en for å ta en vurdering av min reklamasjon/- klage. Så de av dere som har FS. laptop med mange systemfeil og reparasjoner bak seg. Husk at det kan lønne seg å benytte seg av kjøpslovens 5 års garanti. Nå føles det utrolig deilig å slippe FS. laptop en fremover! Da gjenstår det bare å finne ut hvem jeg skal kjøpe nå.