Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1718
den tunellen litt forbi koengen, mot sandviken, med rusten port med grafitti på, et par meter inn i fjellet hvis dere vet om den..? er rett ved "bergen kjøtt"
Noen som vet hva som er her inne? er jo lett å klatre over, selv om der er pigger på toppen
Sist endret av knut12; 2. november 2013 kl. 01:39.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av knut12 Vis innlegg
den tunellen litt forbi koengen, mot sandviken, med rusten port med grafitti på, et par meter inn i fjellet hvis dere vet om den..? er rett ved "bergen kjøtt"
Noen som vet hva som er her inne? er jo lett å klatre over, selv om der er pigger på toppen
Vis hele sitatet...
Hei,
Tunnelen er ikke lang, omtrent 100 meter. Inne i tunnelen finner du en gammel jernbanevogn, men ikke mye mer. Vognen i seg selv er litt kul.
Jeg anbefaler at du går rundt :P mindre farlig å komme seg gjennom den andre inngangen. Bontelabo porten er ofte åpen og så lenge ingen ser deg er det helt ok.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da skal jeg dit i romjulen å se litt!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
12 2
Sitat av losjien Vis innlegg
Da skal jeg dit i romjulen å se litt!
Vis hele sitatet...
har vært der sikkert 5 ganger nå med ulike folk, begge tunnelene.

porten til tunnelen med toget er brutt opp for en stund siden, men da jeg tok bussen forbi der for et par uker siden var det satt opp sperretråd foran hele inngangen, så er vel mange som har gått inn der og dette er etterhvert blitt varslet til politiet eller lignende.