Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1715
Hei alle sammen

Skal ha en deilig kveld i morgen med gode venner der vi skal rulle.

Hun ene som skal være med har aldri hilst på Emma før, i tillegg har hun lavt stoffskifte og går på medisiner for dette (Levaxin og Liothyronin)

Finner ingen faremomenter ved dette når jeg googler, men vil være så sikker som mulig.
Noen her med erfaring eller kunnskap når det kommer til å rulle på lavt stoffskifte med nevnte medisiner?

Vil tilføye at hun er en kvikk og oppegående dame som trener regelmessig og spiser sunt.

På forhånd tusen takk!
Thyreoideahormoner har ingen direkte effekt på noen reseptorer eller annad som emma flyter på egentlig. Har tatt emma med folk med lavt stoffskifte før. Det veier lite opp for at dere ikke skal få rulle i fra hva min erfaring tilsier.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Thyreoideahormoner har ingen direkte effekt på noen reseptorer eller annad som emma flyter på egentlig. Har tatt emma med folk med lavt stoffskifte før. Det veier lite opp for at dere ikke skal få rulle i fra hva min erfaring tilsier.
Vis hele sitatet...
Dersom en sliter med Hypotyreose vil diverse neurotransmittere oppleve nedgang i synapsemengde, deriblandt serotonin. Dette kan trolig påvirke kroppen i kombinasjon med MDMA på ukjente måter. Om det er farlig eller ei tror jeg ingen her kan svare på.
Tusen takk for svar fra dere begge