Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 18994
Da er vi her igjen!
Fjoråret var en braksuksess med 93 innlegg i tråden og sinnsykt mange morsomme kvelder!

Spontantreff tråden er for å møte andre freaks, utenom de store freaktreffene, eller freakfest.
Det skal ikke mer til enn at du planlegger å dra ut, eller gjøre en aktivitet. Og lurer på om noen andre er interesserte i det samme, og vil bli med!
Dette er en bra måte å bli kjent med nye folk, eller møte noen du ikke har sett på lenge!
Treffene er veldig uformelle og kan arrangeres hvor enn i landet/utlandet dere ønsker!

Limer inn en liten FAQ
Genrell informasjon anngående freaktreff:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Alkohol drikkes i varierende grad
Vis hele sitatet...
Vell møtt til treff!




27.3.2017
Vi starter dagen med å trosse den smått-gjørmete bakken ute, og setter oss ned for å slappe av i Sofienbergsparken. 18 grader er perfekt temp til å starte parksesongen
Baggen er pakket med øl, en liten høyttaler og ett teppe, og vi kjører igang som ifjor!
Vi sitter der fra 16:30-17:00, og det kommer folk ramlende inn etterhvert. Regner med å bli til etter solen har gått ned, og sikkert lenger.

Vi er foreløpig oppe i 7 personer, og litt over 10 som har vist interesse totalt
Sist endret av KjemikalieX; 27. mars 2017 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Vi bruker sjansen når det først er 15c og sol, og starter med å varme opp til Spill, øl & prat på skjærtorsdag idag.
Vi møtes endel folk i parken i fra 16:30 og utover kvelden
Tenker pilsing, snakking, musikk. Kanskje til og med en engangsgrill eller to!
Så anbefaler de som fremdeles ikke har forlatt byen til å møtes oss i Sofienbergsparken!

Bare å sende PM for nærmere plassering når vi er på plass
Sist endret av KjemikalieX; 10. april 2017 kl. 16:15.
Er på vei nedover nå!
Nå er vi fire stykker her ��
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noe som skjer til helgen i Oslo?
Sitat av Marori Vis innlegg
Noe som skjer til helgen i Oslo?
Vis hele sitatet...
Tom Waits løpet foregår vell til helgen. Spådd opp mot 20 grader i skyggen i tillegg, så alt ligger til rette for en bra helg.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kjøteren Vis innlegg
Tom Waits løpet foregår vell til helgen. Spådd opp mot 20 grader i skyggen i tillegg, så alt ligger til rette for en bra helg.
Vis hele sitatet...
Sitat av Marori Vis innlegg
Noe som skjer til helgen i Oslo?
Vis hele sitatet...
Ja, såvidt jeg vet er det en blanding av rølping i parken/vors, Booka Shade på Vulkan, og Tom Waits løpet


01.05.2017
Vi utnytter fridagen og samler oss i sofienberg om en times tid. Nærmer oss 10stk som er med.
Engangsgrill og pilsing
Sist endret av KjemikalieX; 1. mai 2017 kl. 16:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vi er i Sofienbergsparken idag også. Foreløpig 7 stk, blir flere senere.
Parken i dag?
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Marori Vis innlegg
Parken i dag?
Vis hele sitatet...
Vi har naturligvis vært i parken hver dag denne uken. Men ser ut som det er lavere interesse i gjengen idag, da mange har andre planer for fredagen
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg og en kompis skal en tur i parken i dag, tenker vi er der rundt 16.20ish, så gi lyd her
Turer bort med en kompis. er der 16:00 ish
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Marori Vis innlegg
Turer bort med en kompis. er der 16:00 ish
Vis hele sitatet...
Sitter på bussen nå, er på Majorstua.
To tattoverte karer 30 meter fra kirken. sitter på skinnjakka mi. han andre har blått hår. bare å hilse på, vi biter ikke.
Kommer nedover nå! Finner dere potensielt...
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sorry Marori! Det er masse kluss med tog, og ferden hjem i dag, så jeg kjører safe og reiser nå. Vi får sees til neste parktreff!
Bryr dere dere om at en 17 åring kommer på treff?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Bryr dere dere om at en 17 åring kommer på treff?
Vis hele sitatet...
Ingen problem det, som du også ser i "FAQ" i første post

Genrell informasjon anngående freaktreff:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Alkohol drikkes i varierende grad
Vis hele sitatet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Vi planlegger en liten samling på onsdag, da vi har fri torsdag. Bare å slenge seg på, regner med at vi blir litt folk
Spådd bra vær, og engangsgriller


Kan oppdatere litt nærmere med mer nøyaktig klokkeslett og plassering. Men er å forvente fra 15:00 tiden og ut natten
Digital nomade
trippy's Avatar
På tide jeg også slenger meg med, endelig passer det
Jeg kommer i ~5-tia litt avhengig av hvor fort jeg kommer meg ut fra jobb
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Blir været som det er spådd trasker jeg bort i løpet av ettermiddagen
Mulig kona kommer bort og.
Sees i parken =)
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Det er meldt sol og tjueen varmegrader. Har pakka sekken før ærbe, møter opp klokka seks. Ses i parken!
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Etter gårsdagens harde parking klarte jeg naturligvis å forsove meg til jobb. Og har derfor hverken dusjet, eller med park-kittet! Satser på å dra halv-tidlig fra jobb. Og da være på plass i parken igjen i 16-17 tiden
Har også kommet frem til at vi ligger på 15 ish personer. Men oppmøte kan jo være alt fra 10-20+ stk.
Tar meg også turen bortover, forventer å være der om ca. 1 time.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Umami Vis innlegg
Tar meg også turen bortover, forventer å være der om ca. 1 time.
Vis hele sitatet...
Da er nok få/ingen av oss der enda. Snakket med Echuz og han var der kanskje 16:30, som førstemann

Har peiliet meg inn på kl 17:00, og er optimistisk på at det blir begrenset med forsinkelser denne gangen!
Var nok selv litt optimistisk med anslaget mitt, så er nok ikke der før nærmere kl. 17 uansett.
Jævla Oslo-trafikken er jo helt krise så blir fort litt etter 17:00 for min del også.
Jøss er det rush-trafikk i dag også?
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
På vei nedover nå, så er fremme kl 17. Må en liten tur ned til sentrum om en times tid, så håper noen har kommet til da. Som kan passe på tinga mine
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg er fremme, sitter foran kirka i skyggen, lakserød t-skjorte.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Vi er på plass, visst du står i parken og ser mot kirken er vi helt på venstre side, oppe i bakken. Sitter på lyst teppe, ca 5 personer atm. En med rosa shorts
Kanskje på tide å komme seg ut i sola? Mulig jeg kommer innom rundt 19.00, hvis dere sitter der utover ettermiddagen/kvelden!
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Vi er nesten oppe i 20 stk her nå. Kom litt venner av venner
Ere noe liv der oppe ennå? Har slåss med eksamenslesing hele dagen, nå vil jeg ut i sola
Fortsatt folk
Takk for et hyggelig treff.
Bra treff det, rundet vel 30pers med entourage
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Nå som kroppen endelig er i OK form igjen er det bare å si tusen takk for et fett treff, med bra oppmøte!

Vi peaket vell på 32 personer, der en stor andel av disse var venner av freaks som hang seg på. Blant freaksa så jeg mange kjente fjes, og noen helt nye. Godt å se igjen freaks man ikke har sett på så lenge!

Var en koselig samling, selvom det endte med at vi ble splittet i litt forskjellig grupper rundt, da vi faktisk ble for mange til å være samlet i en sirkel. Samt en liten krangel om hvilken vei solen flyttet seg

Satser på at vi får til flere større samlinger fremover
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ah, så kjedelig å bo i bodø. Ingen treff her
Jeg har bestilt sol i sommer så blir forhåpentligvis mye parking på oss
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Noen andre som er gira på å linke opp under Musikkfest arrangementet 3. juni?

Ville vært kult å samle en gjeng i f.eks Fengselsparken mens det er liv der
Noen som har lyst å catche opp i kveld? Henger rundt i Oslo by og snakker masse piss om musikk, narkotika og politikk
Sist endret av Chikara; 3. juni 2017 kl. 00:30.
Sitat av Adeith Vis innlegg
Noen andre som er gira på å linke opp under Musikkfest arrangementet 3. juni?

Ville vært kult å samle en gjeng i f.eks Fengselsparken mens det er liv der
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke regner så prøver jeg å få med meg Love&Magic på Elgsletta, hvis noen har lyst til å joine.
Sist endret av mentalmelt; 3. juni 2017 kl. 00:42.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Tenker ta med meg Cappy og et par andre freaks på Real Deal Jam. Regner med at vi stikker i parken senere idag. Bare å slenge seg på
Link
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Tenker ta med meg Cappy og et par andre freaks på Real Deal Jam. Regner med at vi stikker i parken senere idag. Bare å slenge seg på
Link
Vis hele sitatet...
Hadde planer om å dra selv, men jeg måtte visst dra i "50 årslag" her på bygda
Ooh...når blir neste treff?
Jeg og KjemikalieX blir å finne i parken om et par timer ish. Bare og komme dem som ønsker!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vi sitter en gjeng freaks i Sofienbergparken nå, i bakken ved kirka. Bare å joine.