Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3531
Tittelen sier vel det meste, tok en 10 mg Ritalin litt for sent på kvelden i går, så var nødt å ta en 10 mg Valium den kvelden for søvn. Så på morgenen kom jeg på at jeg skal i bursdag i dag, så dermed lurer jeg på hvor safe det er drikke i den bursdagen? Er det evnt. en stor sannsynlighet for få blackout hvis jeg drikker seks halvlitere med øl?
Sist endret av omba; 11. februar 2017 kl. 15:36.
En kompis heiv i seg en blå valium på fredag, og på lørdag gikk han ut og drakk mens jeg la meg til å sove. Han kom hjem senere på kvelden og skumle redde familien så han løp rundt i huset med kniv og passet på dem, fra noe som i realiteten ikle var der.

Vil anbefale deg å passe litt ekstra på inntaket, plutselig sitter du der Kos deg ikveld
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
En kompis heiv i seg en blå valium på fredag, og på lørdag gikk han ut og drakk mens jeg la meg til å sove. Han kom hjem senere på kvelden og skumle redde familien så han løp rundt i huset med kniv og passet på dem, fra noe som i realiteten ikle var der.
Vis hele sitatet...
Valium funker liksom omvendt av det der da, haha. Sikker på at han hadde fått seg nok søvn?
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Vanskelig å svare på ettersom det vil være ganske individuelt. Tror ikke det vil være noe stort problem, men alltid greit å passe litt på. Har du en venn på festen du kan be holde et ekstra øye med deg? Kan være lurt å drikke i et noe saktere tempo også, så ikke alt smeller på en gang. Husk å drikke vann, det gjør aldri annet enn godt. God fest!
Hadde drukket en 6er øl for så å ta en 10 mg valium. Etter en halvtime ble alt svart før jeg våknet neste morgen som et spørsmåltegn. Ble fortalt av jeg ikke virket ruset men bare veldig off og merkelig.

Går sikkert bra i og med du tok den i går men vær litt oppmerksom
Ja, du bør være forsiktig. Det er dessuten mye lettere for at ting går galt dersom man ikke har tidligere erfaringer med det. Drikk rolig og kjenn på formen.
Vær alltid forsiktig når du mixer ting! Ville tatt det rolig på spriten. Kos deg
omba's Avatar
Trådstarter
Blacket ut gitt, big time. Fikk masse nye nummere i kontaktlisten, et par nye venner på Facebbok, et nytt fint skjerf og en random fyr som ringte meg neste morgen og lurte på hvordan det gikk med meg. Husker bare bruddstykker fra. kl 22 til kl.06 da jeg kom veltende inn døren hjemme. Anbefales ikke.
Av alt som står om benzo og alkohol her inne skjønner jeg virkelig ikke at folk gidder å prøve engang. Har aldrig prøvd benzo men lest en del. Kan noen som ikke sliter med angst forklare hva som er så fantastisk med det. Uten om å bruke det til og lande fra andre rusmidler. Risikere å miste fullstendig kontrollen og Kansje ødlegge livet sitt virker som er noe det er stor skjangs til og få til når man bruker benzo. Så da burde det være en fantastisk virkning siden folk tar skjangsen på å putte det i seg som om det var godteri
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Så da burde det være en fantastisk virkning siden folk tar skjangsen på å putte det i seg som om det var godteri
Vis hele sitatet...
Du blir bare dum som en ape, og blacker helt ut i timer/dager. Småglimt kan man selfølgelig huske, men det blir mere som en drøm. For du gjør så utrolig idiotiske ting at du tenker med deg selv at, nehei, det har hvertfall ikke jeg gjort.

Men joda. Du blir bare zombie
Hvis du er usikker, er det jo bare å la det være. Du greier vel det?
Sitat av Ella Vis innlegg
Hvis du er usikker, er det jo bare å la det være. Du greier vel det?
Vis hele sitatet...

Ja det er det minste problem. Synes bare det er artig og lese om alt det rare folk finner på til tider. Kan liksom skjønne folk som prøver cola mdma lsd sopp der det har vært noen gøye tripp rapporter. Men har liksom ikke lest om noen som har knaska masse piller har hatt en god opplevelse med det. Derfor jeg lurte på hva som var så digg med å miste kontrollen noe det virker som er noe som er veldig vanlig med piller. Er det noe eufori eller blir man liksom bare ape
@5FDP Min stusselige erfaring (2 ganger) er at jeg føler meg hvertfall veldig "lett" dagen(e) etter, og tar ting litt med ro og ikke stresser for mye over ting.
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
@5FDP Min stusselige erfaring (2 ganger) er at jeg føler meg hvertfall veldig "lett" dagen(e) etter, og tar ting litt med ro og ikke stresser for mye over ting.
Vis hele sitatet...

Ok takk for svar. Var dette i store mengder eller anbefalt lege dose?
1 blå valium hver gang, regner med det var 10 MG, + noen shots 40% den ene gangen. Den gangen endte altså opp som total blackout her også. Hvorfor jeg fikk for meg å shotte vet jeg ikke, ettersom jeg ikke drikker til vanlig.