Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  82 12778
Nå stikker jeg straks ut, sees i parken
Sitter å spiser en voldsomt forsinket frokost, også kommer jeg ned!
Freddy Fred,Pyromanic,moret og jeg sitter og spiser oh koser oss i parken nå. Sitter mellom stubben(felt tre) og barnehagen.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg farter straks ned med sparkesykkelen. Tar med terninger, Codenames og MYE drikke!
Nå kom det passende nok en sjaman(?) som driver og spiller på trommer og roper vedsiden av oss. Så nå finner dere oss iallefall!

Nå er sjamanaen borte, men vi er oppi 14 freaks/venner. Dama til Marori har også med kake!
Sist endret av KjemikalieX; 18. juni 2016 kl. 15:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Vi er tolv her nå, flere er på vei. Topp stemmning!
Jeg drar nedover om ikke så alt for lenge.
Vi er oppi 16-17 stk, bare å slenge seg på. God stemning! Har også sted å trekke inn visst været går til helvete
Mener ikke å virke skeptisk, hva er ca gjennomsnittsalder i parken der nå? Jobber vanligvis et par kvartaler unna, hadde vært trivelig å stikke innom en gang det er treff
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Mener ikke å virke skeptisk, hva er ca gjennomsnittsalder i parken der nå? Jobber vanligvis et par kvartaler unna, hadde vært trivelig å stikke innom en gang det er treff
Vis hele sitatet...
Gjennomsnittsalderen pleier ikke nødvendigvis å si så mye. Det er som regel både folk i midten av tenårene og tredveårene på treff, om ikke både førti og femti. Om gjennomsnittsalderen på ett spesielt treff er 17 eller 30 betyr egentlig ikke så mye, mener jeg. Du kommer nok til å kose deg uansett.
De yngste er ca 20, de eldste er 40+, men blender fint sammen. Er jo ikke noe skille her. Vil se de fleste er 20-30 kun basert på observing
Jeg er 54 da. Er redd jeg ikke vil passe inn.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Ivar: null stress, bare møt folk og introduser deg, så går samtalen deretter
Det går helt fint, bare å ta kontakt med oss så blender du fort inn
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Ivar: null stress, bare møt folk og introduser deg, så går samtalen deretter
Vis hele sitatet...

Hadde det bare vært så lett. Pga mobbing på skolen sliter jeg med voldsom sosial angst. Er derfor redd for ukjente. Men en gang får jeg vel bare prøve.
Freak er absolutt en mulighet, her er vi en blanding av alle slags mennesker, i forskjellige aldre. Alle er veldig open minded her, så du burde absolutt benytte sjansen til å møte avslappede mennesker. Promillen har også steget i gruppen og samtalene flyter som bare det!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hadde det bare vært så lett. Pga mobbing på skolen sliter jeg med voldsom sosial angst. Er derfor redd for ukjente. Men en gang får jeg vel bare prøve.
Vis hele sitatet...
Er derfor freak er så greit - ligger liksom i navnet at gjengen som samles ikke blir helt A4, så da er det jo greie muligheter for å møte greie folk
Halvparten drar til Cappy for å se fotball. Så blir vi andre her til vi fryser ihjel. Er fremdels veldig god temp ute, så vi drar når det blir kaldere

Vi er ca 12 igjen i parken, de andre er hos Cappy. Så kommer vi bortover etterpå
Sist endret av KjemikalieX; 18. juni 2016 kl. 20:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da kom jeg for sent altså
Neida. Vi sitter her en god stund til

Så drar vi på fest til Cappy, kan fint bli med på det selvom du er over gjennomsnits alderen! Har ingenting å si her altså, bare å bli med. Ingenting å tape på å møte fremmede fra Internett
Sist endret av KjemikalieX; 18. juni 2016 kl. 21:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Æsj, synd jeg ikke fikk til alikevel da jeg hadde sagt ja til hyttetur. Next time ya'll enjoy
Da har jeg gått rundt i en halvtime og det er litt for mange grupper som ikke skiller seg ut. So next time.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Da har jeg gått rundt i en halvtime og det er litt for mange grupper som ikke skiller seg ut. So next time.
Vis hele sitatet...
Skjerp deg.
Sist endret av m0b; 18. juni 2016 kl. 21:47.
Visst det skal være sånn så.. Vi har sittet fram til nå. Går til Cappy nå
Takk for enda ett fantastisk treff
Jeg dro the old Irish goodbye.
er så jææææævlig dårlig nå. Blir en hard søndag.
Kult treff, hadde det drittmorro!
Takk til alle som kom i går og gjorde treffet til en gigantisk suksess!
Det er sagt allerede, men takk til alle som kom igår, både i parken og hos Cappy! Rakk selvfølgelig ikke bussen hjem 04:30 inatt så vi ble sittende ute i regnet i 30min til å vente.

Nå er jeg på vei videre til familieselskap..

Innlegg nr 1000 guys!

Vi lagde også i god stil kunst på kjøleskapet til Cappy på samme måte som forrige gang.

Sånn her ble det seenes ut denne gangen.
Større bilde
Sist endret av KjemikalieX; 19. juni 2016 kl. 13:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da var man hjemme igjen, takk til Kjemikale for overnattings plass og til Cappy for bra nach
Oh, by the way, noen glemte buksa si i parken. den har jeg, så bare pling meg om du vil ha den tilbake.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Artig treff, så noen nye ansikter denne gangen også. Codenames og terninger fungerte bra i parken. Hvis folk liker brettspill er det bare å ta kontakt, vi pleier å ha en brettspillkveld i uka. Sånn ellers ga vi oss tidlig denne gangen, tror alle la seg rundt fem.

Jeg har et rødt pledd liggende hos meg, send PM hvis du savner det.

Sitat av Marori Vis innlegg
Oh, by the way, noen glemte buksa si i parken. den har jeg, så bare pling meg om du vil ha den tilbake.
Vis hele sitatet...
Freaktreff ass!
Sitat av Cappy Vis innlegg
Jeg har et rødt pledd liggende hos meg, send PM hvis du savner det.
Vis hele sitatet...
Det er mitt, men jeg savner det ikke akkurat. Du kan godt få det som betaling for flott vertskap
Jeg og Celine sitter i Sofienbergparken om noen føler for å komme innom! Sitter på et grått teppe mellom den gule trekanten og kirka som vanlig.