Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1067
Hei

Jeg drar til USA i morgen, og er 19 år. Jeg skal være i Las Vegas på nyttårsaften og har en eldre bror som er 21. Er det noe mulighet for å komme seg inn på nattklubber eller gjøre noe som helst på byen nyttårsaften for meg som er 19 år? Og hva kan eventuelt bli konsekvensene hvis jeg blir tatt for å drikke?

Setter pris på svar.
I Las Vegas er de ekstremt strikte på slikt, med mindre du er jente og ekstremt pen.
Komme inn på nattklubber er bare å glemme, samme med barer.
Ikke prøv å bestille drikke på casioner, de ringer politiet med en gang.

Blir du tatt er det noen hundre dollar i bot, worst case.

Må du absolutt drikke er privat fest det eneste fornuftige alternativet.
Sist endret av Goophy; 26. desember 2015 kl. 17:03.
Har selv vært i Vegas samtidig som jeg var under 21 år. Er ikke noe problem å rave rundt full på The Strip selv om du er under 21 år, men å komme inn på nattklubber kan bli en utfordring, spesielt sett at du er gutt. Er uansett masse andre aktiviteter dere kan gjøre på dagtid uten å være 21, og en god del shows på kveldstid også. Sjekk ut Cirque du Soleil, anbefales sterkt!