Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4184
Hei folk! Jeg er ny her i Bergen og jeg kjeder meg! Nattelivet i Bergen er ikke så gode heller. Noen som vet om det er rave partier her i Bergen? Ville være hyggelig å møte noen likesinnede mennesker
Først av alt så kan du jo sjekke ut ploink på facebook, de arrangerer masse raves rundtom i Bergen.
Sjekk ut Clubinc/Late Night Show/BoomBoomBoom eller hva nå enn de kaller seg for denne måneden :P
Halla, hva fester er du egentli tenker på? Inside, aura, klubb kok? Eller heftige undergrund fester i skog/ned lagt bunkere? Bor selv i bergen og kjenner til undergrund mijøet godt. Så hva er det egentlig du lurer på ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser mer etter heftige undergrunn fester som du har sagt ''deepfish''^^ Hva kunne du anbefale?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bergen undergound armada, bruker og arrangere fester i bunkere og nedlakte varehus. har vert på 3-4 fester med de dette året. pretty dope
Høyres vanvittig fett ut. Kan nokon fortelje meir om festane? Korleis er stemninga, musikken, lokala, den jevne deltakar, ruskonsumering, etc?
De største i Bergen er nok Bergen Underground Armada, som slik jeg forstår det driver med fester i forlatte bunkerser blandt annet. I fjor la de ut en tråd på forumet, og da kunne man bli lagt til en gruppe med info etter en kjapp bakgrunnssjekk. Det virker desverre ut til at de har hatt mye problemer med nedstengelser av lovens lange arm i løpet av dette året, så nå har de blitt mer restriktive. Håper ikke jeg bryter noen uskrevne kodekser her, ettersom jeg i all hovedsak gjengir info som allerede er(eller er linket til) her på forumet.

Så kan vel komme med en generelt tips som gjelder for alle storbyer. Stikk ut på plasser der dere forventer at folk fra slike miljøer henger. Ha det gøy og prat med folk, så er det mulighet for at du får litt inside-info