Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 5307
Hei, hvilken av nettbutikkene er raskest på frakt? jeg er villig til å betale endel ekstra for raskere frakt. Trenger kjølepasta og trenger det så fort som mulig.

CDON og Komplett er ganske uaktuelle, men har sett litt på Deal.no. Noen tips?
Du har vel en eller annen databutikk i nærheten av deg? Der burde det fint være mulig å få med en gang.
Jeg har selv stått i samme knipe, fikk ordna det 30 min seinere :-)
Sitat av Curver Vis innlegg
Du har vel en eller annen databutikk i nærheten av deg? Der burde det fint være mulig å få med en gang.
Jeg har selv stått i samme knipe, fikk ordna det 30 min seinere :-)
Vis hele sitatet...
Er veldig lite av de her jeg bor, har sendt mail til en av dem så håper de har noe. Men ellers må jeg begynne å ta buss og ferge noe jeg ikke orker
De gangene jeg har bestilt på dustin har jeg gjerne fått det dagen etter, går ikke å være raskere
Hvorfor er CDON og komplett uaktuelt?

Henter du på pickup-point kan man ofte hente dagen etter bestillingen.
Ketchup fungerer greit som en midlertidig løsning
Sist endret av Marr; 4. desember 2013 kl. 22:58.
Komplett er som oftest ganske raske med å pakke varen å få den sendt. Er det brevpost så kommer det vell iløpet av 2-4 dager. Jeg har alltid fått pakker på ca. 7 dager og brevpost på 3-4 dager, og jeg bor heelt oppe i Norge.
Sist endret av Vod0; 4. desember 2013 kl. 23:04.
Føler at frakt fra Komplett varierer veldig. Enkelte ganger har jeg venta nesten en uke, mens siste gangen bestilte jeg sent på mandag, og henta pakka etter skolen idag ( )!
Husk også at nå nærmer det seg jul, og posten får derfor mye å gjøre. Så hadde ikke forventet no rask levering om jeg hadde bestilt noe nå hvertfall.
Jeg har bestilt masse pakker fra Dustin og jeg har alltid fått pakkene mine over natten.
Frakten koster 99 kr og de sender fra svergie med Bring. Men dette kan jo variere alt etter hvor du bor.
Bruk aluminiumspasta? Clas Ohlson, Biltema..
Bestiller jeg fra Komplett før 1500 og velger TollPost ligger alltid pakken klar på min lokale Rimi kl 0900 dagen etterpå, bor på Vestlandet...
Vil helst bruke kjølepasta, finner ingenting om aliminium. Men jeg bestilte bare Komplett, sa det var uaktuelt men forhåpentligvis kan jeg god snakke litt med dem for egentlig skulle alt ha gått i retur..

Men er det noe risiko om jeg skrur på PCen nå uten pasta og installerer OS og litt? har følgende specs, http://prntscr.com/28rebd bare at det ikke er en i5 som står i men en i7-4770k.
Sist endret av Exonize; 4. desember 2013 kl. 23:41.
Uten pasta tror jeg ikke den rekker stort før auto shutdown.

Multicom hadde tilbud på postens "leveres på døren" -frakt, gikk kjapt det, levert hos meg to virkedager etter bestilling.
Bestilte 2 sånne, http://www.multicom.no/Kjolepasta-MX...t-p/c/p1707356 med "Hjem på døren". Får se hvordan det går

Er det lang holdbarhet om "sprøytene" ikke er åpnet?
Det er så godt som ubegrenset holdbarhet, hvis ikke jeg bare har flaks! Har flere år gamle åpnet og brukte tuber liggende, og brukte en av dem for kort tid siden uten problem. En tube holder jo til MANGE bytter av kjøler
Vi garanterer levering til Pick-up-Point neste virkedag (mandag-fredag) ved bestilling før kl.14! Blir leveringen forsinket, send en mail til med ditt ordrenummer og du vil motta et gavekort på 100 kr*
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/k/k.aspx?acti...oint-hovedside
Sitat av fatfro Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ikke alle byer som har Pick-up point.
Sitat av Exonize Vis innlegg
Hei, hvilken av nettbutikkene er raskest på frakt? jeg er villig til å betale endel ekstra for raskere frakt. Trenger kjølepasta og trenger det så fort som mulig.

CDON og Komplett er ganske uaktuelle, men har sett litt på Deal.no. Noen tips?
Vis hele sitatet...
Er du desperat nok så fungerer majones.
http://www.hardwaresecrets.com/artic...ompound/1793/4
Fikk ordnet idag, var en lokal dataforhandler som solgte dette kittet http://www.komplett.no/akasa-tim-kit/611388
Deal.no er veldig raske. Jeg bestilte en vare i går rundt 15-tiden og før 17 fikk jeg beskjed om at den var på vei til postkontoret. Når Posten åpnet i dag fikk jeg melding om at jeg kunne hente den.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Deal.no er veldig raske. Jeg bestilte en vare i går rundt 15-tiden og før 17 fikk jeg beskjed om at den var på vei til postkontoret. Når Posten åpnet i dag fikk jeg melding om at jeg kunne hente den.
Vis hele sitatet...
Bestilte igår kveld fra Komplett og idag rundt 11 var det sendt, så må trekke tilbake det at Komplett er uaktuelt.

Men CDON er trege, jeg bestiller omtrent kun fra dem og de bruker 2 dager på å pakke og finne frem varene.
Bruk tannkrem da vell!!!
Siste oppdatering; Komplett leverte på Lørdag, bestilte på Torsdag.

Multicom leverte idag, bestilte på Torsdag. Så omtrent 1 uke tar det med Multicom. Aldri om jeg bestiller fra dem igjen. Bestilte jo også som brev noe som skal gå enda fortere.
Sist endret av Exonize; 11. desember 2013 kl. 18:00.
Sitat av Exonize Vis innlegg
Så omtrent 1 uke tar det med Multicom. Aldri om jeg bestiller fra dem igjen.
Vis hele sitatet...
Litt drøyt?
Hvor bortskjemte er vi egentlig?
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Litt drøyt?
Hvor bortskjemte er vi egentlig?
Vis hele sitatet...
Bortskjemt? jeg forventer at det skal gå fort når jeg betaler mer i frakt enn hva det jeg bestiller koster.
Sitat av Exonize Vis innlegg
Multicom leverte idag, bestilte på Torsdag. Så omtrent 1 uke tar det med Multicom. Aldri om jeg bestiller fra dem igjen. Bestilte jo også som brev noe som skal gå enda fortere.
Vis hele sitatet...
Hva bestilte du?
Lillebroren min bestilte en PC hos Multicom en søndag, på onsdagen sto det en kar på døra med PCen.
Sist endret av PerPerPerPer; 11. desember 2013 kl. 18:23.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hva bestilte du?
Lillebroren min bestilte en PC hos Multicom en søndag, på onsdagen sto det en kar på døra med PCen.
Vis hele sitatet...
Bestilte 2 "tuber" med kjølepasta som var massevis av på lager.
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Litt drøyt?
Hvor bortskjemte er vi egentlig?
Vis hele sitatet...
Med tanke på at jeg har fått varer fra Tyskland og England raskere enn det syns jeg ikke det er mye å spørre om at ett så stort firma klarer å levere to stusselig små tuber på under en uke.
Ser det har ordnet seg, men til neste gang..

Nesten alle cpu moduler jeg har sett de siste 5 år har hatt kjølepasta ferdigpåsatt ut av esken. Fungerer ikke like bra som fersk kjølepasta, men absolutt nok til å fyre opp maskinen.
Sitat av Patrick Vis innlegg
Ser det har ordnet seg, men til neste gang..

Nesten alle cpu moduler jeg har sett de siste 5 år har hatt kjølepasta ferdigpåsatt ut av esken. Fungerer ikke like bra som fersk kjølepasta, men absolutt nok til å fyre opp maskinen.
Vis hele sitatet...
Den viften som fulgte med prosessoren hadde grei kjølepasta på men jeg har en egen CPU kjøler, det fulgte med kjølepasta men har ikke den lenger.