Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 571
hei pga jeg har en laptop med knust skjerm og en stasjoner pc, så lurer jeg på om det går ann å bruke den hardisken fra laptoppen å sette inn i den stasjonære? hadde det gått helt fint eller måtte jeg ha skaffet meg noe slegs adapter kabler eller noe for å få det til å funke?
jeg har linux på den stasjonere og windows 7 på laptopen, går det ann å bruke begge hardiskene på den samme stasjonære og velge mellom hvilken hardisk med de forskjellige opperativsystemene jeg vil starte opp fra når jeg starter pcen?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det går helt fint så lenge laptopen din er nyere enn 2002 ca, da ble Sata standard, regner med du har dette på den stasjonære også.

Du kan boote fra begge harddiskene, velg hvilken den skal boote fra ved bios/oppstart.

Eneste "problem" er et sted å feste harddisken, men dette går fint med litt fantasi.
Sitat av Fleff Vis innlegg

Eneste "problem" er et sted å feste harddisken, men dette går fint med litt fantasi.
Vis hele sitatet...
Hørt om Gaffatape?