Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2277
Hallais Lurer bare på en ting. Jeg var i Nederland og på Qlimax forrige helg. Tror det var ca tidenes sykeste og kuleste helg, hvor det ble inntatt enorme mengder av det de voksne kaller narkotika (huff og huff). Vi hev i oss, blant annet, god nederlandsk knips både fredagen og på Qlimax lørdagen, og hadde det helt ultimat

Etter lite inntak av vann og mat kom det selvfølgelig en heidundrades nedtur utover på søndagen, som dessverre varte til helt ut tirsdagen. Jeg var meget lav i hatten disse dagene. MEN så, på onsdagen begynte det heldigvis å skje positive ting med kropp og sinn.

Det er nå lørdag kveld, og helt siden jeg våkna tidlig onsdags morra har jeg hatt en enorm positiv energi og livsglede som jeg nesten aldri har opplevd før. Jeg er for tiden i praksis på et sykehus. De siste dagene jeg har vært på jobb har jeg følt en sinnssyk glede ved å hjelpe folk, og har flydd rundt og truffet kjente og vært konstant blid og hatt masse overskudd.

Så, til poenget med denne posten Er det flere av dere som har opplevd en slik ny giv og livsglede etter en tur på skikkelig MDMA?

Og et lite tilleggsspørsmål hvis det er lov: Er det flere her som var på Qlimax i år? Jeg gikk rundt med et svææært norgeflagg, hvis noen så det B-)
Jeg var å prikka borti deg, men du merka det ikke, turte ikke plage noe spesielt. Men Jeg var der, jeg er han i den hvite qlimax-tskjorten.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...37410049_n.jpg
Sist endret av RandomiZed; 2. desember 2012 kl. 01:47.
Jeg hadde det samme etter Boom festival i sommer!!! For meg varte i tre uker ellernoe!! Jævlig deilig, men har dabbet veldig av etter sommeren, selv om alt mdma'et (med mer) jeg tok helt klart har forandret meg! Og det sitter litt i enda. Spesielt når jeg røyker kjenner jeg mdma'et enda hehhhe deilig, nyt det mens det varer!!
Ja, jeg levde på min første knips i 2 uker tror jeg. Så verden gjennom rosa briller og var vennlig innstilt til alt og alle. Har dessverre ikke fortsatt sånn hver gang.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Jeg var å prikka borti deg, men du merka det ikke, turte ikke plage noe spesielt. Men Jeg var der, jeg er han i den hvite qlimax-tskjorten.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...37410049_n.jpg
Vis hele sitatet...

Var svett han karen i midten der
Hehe, herlig gjeng Du skulle ha pirka mere Splendid, så hadde du nok kommet inn under flaggvarmen
Jeg har det alltid sånn etter alle mine knips-turer. Minus nedturen. Jeg har aldri hatt noen nedtur etter mine knips-turer faktisk.

Og ja, jeg så dere, men fikk aldri sagt hei for hver gang jeg så dere var dere midt nede i klyngen av folk mens jeg var oppe på tribunen og danset ræven av meg. http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=29825 disse var himmelsk. Etter bildet å dømme tror jeg muligens vi traff noen av dere på qlimax 2011, kan det stemme?
Jeg har heller aldri hatt nedtur etterpå.
Danset på roser i flere uker etter min første tur med MDMA-krystaller, mye på grunn av at jeg fikk et annet perspektiv på aspekter med meg selv som gjorde til at jeg forsto hva jeg måtte gjøre for å bryte ut av noen onde sirkler jeg var fanget i. Utelukkende positiv opplevelse sett bort i fra at jeg spøy som en gris når turen var over, la ikke merke til at jeg var kvalm engang, hehe.
Juppp, har hatt det sånn selv i 1-2 uker etter inntak av mdma. Ikke store mengder vell og merke, men 160mg.

Ser alt fra et positivt lys, noe jeg også får etter jeg har spist sopp blant annet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Ikke vet jeg, men en ting jeg antar er at folk ikke digger at noen andre legger ut bilder av dem når de snakker om hvilke ulovlige rusmidler de har tatt. Anonymt.
Sist endret av Olympic; 10. desember 2012 kl. 17:05.
Jeg mener ikke å være spydig her men.. Da burde han kanskje ikke skrevet om det til å begynne med. Ihvertfall ikke hvis det kan spores tilbake til ham.

Besides, dette behøver ikke være OP. han er en av rundt 30.000 mennesker der.