Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1788
Har de siste ukene arbeidet med en promovideo.

https://youtu.be/JekjgQLy8Do

Filmet med Canon 1dx, og ca 8 liter kaffe.

Kult om du vil sjekke den ut!

Wndr

Jeg ser at du ikke spør om noen tilbakemelding, men du vil at folk skal "sjekke den ut". Vel, jeg sjekka den ut
wndr's Avatar
Trådstarter
34 7
Sitat av elessar Vis innlegg
Jeg ser at du ikke spør om noen tilbakemelding, men du vil at folk skal "sjekke den ut". Vel, jeg sjekka den ut
Vis hele sitatet...
Takk for at du sjekket den ut.

Tilbakemeldinger er også velkomne!
Sist endret av wndr; 14. mai 2015 kl. 08:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg syntes filmen var meget fresh, fet bruk av teknikker og fargekorrigering. Syntes det var en kul flow i rappinga, men for min egen del så hadde jeg nok likt det bedre med musikk i bakgrunnen. Jeg kommer nok til å sjekke ut EP'en når den slippes.
Keep up det good work!
wndr's Avatar
Trådstarter
34 7
Takk for hyggelig tilbakemelding.

Musikken kommer så snart EP'en Slippes.

Thanks! Work we Will!
Anime Freak
Godt jobbet Mo
wndr's Avatar
Trådstarter
34 7
Sitat av Notrik Vis innlegg
Godt jobbet Mo
Vis hele sitatet...
Takk for det Marius. ☺
▼ ... over en måned senere ... ▼
wndr's Avatar
Trådstarter
34 7
Hei, nå er EPen sluppet.
http://open.spotify.com/album/2EnXHUTc0jWjb0snW9GCoF

Tilbakemeldinger er som alltid verdsatt.
God Sommer!
Altså, du har veldig bra delivery og du har evnene, teksten er grei, likte den siste delen for du var i naturen. EP'n var ganske bra den også.

EP'n har litt for mye "disco" for min smak, men barsa er fortsatt greie og deliveryen er bra.
Sist endret av Ekvivokk; 3. juli 2015 kl. 00:07.