Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1441
En politimann er arrestert nå. Hvor vanlig er korrupsjon blant norske politifolk egentlig? Hvordan finner man "brennere" - via advokaten? Eller er det kun forbeholdt de mest voldelige miljøene?
Hva er en brenner?
Hvordan skal vi "utenfor" vite om det er vanlig? Sikkert like vanlig som de fleste andre yrker. Likte forresten utseende på vedkommende. Så ut som en hardbarka biker. Tilfeldig?
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Hva er en brenner?
Vis hele sitatet...
En tjenestemann som fjerner bevis mot betaling: http://www.nrk.no/hordaland/politiet...ove-1.11052931
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Likte forresten utseende på vedkommende. Så ut som en hardbarka biker. Tilfeldig?
Vis hele sitatet...

Jeg har tenkt på det samme selv. E.J ble leder for org.krim. avdelingen som ble opprettet etter skytingen på aker brygge i 06, og den skytingen var mellom young guns og b-gjengen.
I tillegg har han kritisert sine sjefer for å ikke prioritere de pakistanske gjengene i oslo.

Han er også ekspert på HA og Bandidos, og meglet imellom disse to gruppene for å unnga bråk.

Dette kan jo ikke være tilfeldig? Han har nok noen gode kontakter i mc-gjeng miljøet kan jeg tenke meg, og tjent litt ekstra spenn gjennom det.