Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1892
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ønsker dere alle en god jul!
Jo god festivus
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
God jul, freaks, freakettes ol.
God jul alle sammen!
Alle ønskes en god og fredfull jul.
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
God jul alle sammen! ��❤️
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Håper på en god og fin feiring! God jul medfreaks!
God jul!

Vær forsiktige med speed og mastrubering i høytiden. Det er flere tråder som omhandler dette temaet. Vennligs les disse før du evt. starter et slikt prosjekt.

Husk også at «heroin i rassen er heroin i dassen».

Takk for mange gullkorn i år og mye morsom lesning!
God jul a!
God jul til alle sammen! Håper alle får en fin dag, og kanskje spesielt de som føler på ensomhet��
God jul folkens! Dette blir den beste jula mi på 8 år. Nykter, eller LAR nykter, ikke deprimert lenger, begynt å trene og fått tilbud om jobb på en vgs som miljøarbeider. Ser ikke helt hvordan det kunne blitt bedre
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
God jul!
God jul alle sammen
God jul på bruket! Er du aleine i dag så husk at du har en venn i oss på Freak som bryr seg om deg.

Og NodSquad, kult å høre. Bra jobba!
Heh, jul, joda den er passe god. Kidsa virker til å ha hatt en grei dag, det til tross for at heimen er prega av både korona og omgangssyke... Kidsa er rå, de takler det bra. Håper dere alle finner en grunn til å glede dere over høytiden. Selv om det strengt tatt ikke er nødvendig. Jeg har hatt endel julaftener aleine og de var gode de å.

Så, håper dere koser dere, og for de av dere som ikke gjør det, respekt, kanskje neste år?
Sist endret av Kloakk; 24. desember 2022 kl. 22:39.
God jul, vært dårlig med feber på 6 dagen så feirer alene noe som egentlig er litt digg mtp stresset ellers
▼ ... over en uke senere ... ▼
Godt nytt år til dere alle.
Jeg har hatt og har corona sykdom siden 18. des. Så denne juletråden gikk jeg glipp av.
Klem fra Betty