Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2213
Jeg har lenge tenkt på et treff med folk fra det vide internettet. Selv om jeg ser at de nyeste meetupsene var for ikke lenge siden, så fikk jeg ikke deltatt og lurte på om folk vil bli med å arrangere nytt Oslo freak treff i år, 2023
I riktig gamledager hadde vi freak fest Det var litt av en god fest
intressant!

men kan ikke ta det i stavanger dene gangen? er litt nermere for meg å reise

vi kan sikkert få bruke oljemuseet som lokaler tenker jeg, det hadde vert fint
Sist endret av høystakken; 19. september 2023 kl. 23:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Klart jeg møter opp på det

Sitat av høystakken Vis innlegg
intressant!

men kan ikke ta det i stavanger dene gangen? er litt nermere for meg å reise

vi kan sikkert få bruke oljemuseet som lokaler tenker jeg, det hadde vert fint
Vis hele sitatet...
Å nei du, vi Oslo folk jobber sammen for å holde dere distrikt-folkene noen mil unna
Sist endret av noguhso; 20. september 2023 kl. 00:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal dere ha treff i stavanger, lag en ny tråd med: "Treff Stavanger".
Hvor og når
Det blir nok oslo, vi kan ta det engang i oktober. Møte på tigern eller youngstorget også ta treffet videre til en park, spisested, osv.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Skal dere ha treff i stavanger, lag en ny tråd med: "Treff Stavanger".
Vis hele sitatet...
skal gjøre det hvis det blir aktuelt

sliter desverre med energi og sånt, men kansje jeg kan prøve å rulle en snøball ned bakken, og se hvor stor den blir

men kult inlegg av TS er slik ting skjer
Sitat av heksekatt Vis innlegg
Det blir nok oslo, vi kan ta det engang i oktober. Møte på tigern eller youngstorget også ta treffet videre til en park, spisested, osv.
Vis hele sitatet...
Så billig som mulig passer meg fint, men park høres litt kjølig ut. Billig pub?
Stargate er stengt (?)

Asylet er rett rundt hjørnet og dritfett mtp plass / interiør, men jeg husker ikke prisen på pilsen.
Kom gjerne med forslag til steder med OK pris på pils. Under Brua (Stargate) er billig men muligens litt dårlig plass, og Bob's (LGBTQ+) lider av samme syndrom.
Jeg foreslår Queen's Pub selv men er åpen for alle forslag.

+Eagle Pub har karaoke
Sist endret av supranaut; 27. september 2023 kl. 10:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Destiny eller hva den heter den i Skippergata er billigste pilsen i byen iallefall. Tilbud frem til 2100 osv.
Hadde vært moro være med på treff egentlig. Vært her i hundre år men aldri vært med på det ��
Sitat av Fashen Vis innlegg
Destiny eller hva den heter den i Skippergata er billigste pilsen i byen iallefall. Tilbud frem til 2100 osv.
Hadde vært moro være med på treff egentlig. Vært her i hundre år men aldri vært med på det ��
Vis hele sitatet...
Destiny er stengt.

Så, Asylet?