Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 793
Kom over denne gratis mmorpgen, ser fin ut på bildene. Noen som har testet dette ? Er det verdt å sette seg inn i ?
Better than thou.
Har såvidt hørt om det, men det er vel mest negaivt jeg har hørt..
Eh... hva er mmorpgen fornoerart?

(ey! nye smilis jo )
Trådstarter
massive multiplayer online role playing game
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg åpner en 8 år gammel tråd for å legge inn min egen erfaring av planeshift Grafikkmessig er det ikke mye å skryte av + mange av tingene er fremdeles under utvikling. Selv om planeshift har disse negative sidene kan man ikke si noe vondt om resurssene spillere i planeshift har.

Planeshift fokuserer på rollespill. Det vil si at man lever seg inn i rollen din spiller har i spillet. Ingen av de spillerene jeg har møtt i planeshift har vært negative til meg eller slenger kjiipe kommentarer. tvert imot er det flere som er villige til å hjelpe meg å komme videre i spillet. De har gode support forum og raporterings system(ingame).

Jeg ble positivt overrasket
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det er vel 7 år, og stor forskjell på "under utvikling" (noe de aller fleste MMORPGs er og vil bli til de stenges) og "uferdig", noe som bør styres unna.