Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2079
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter på 25 1mg Xanor for øyeblikket. Bruker det for panikkangst når det står på som verst. Får utskrevet av legen min. dette er noe jeg sjeldent tar så toleransen min på null.

Tenkte å kose meg med noen venner. Lurer på om 2mg Xanor og to glass rødvin vil gjøre meg helt mongorusa. Vil ikke ha blackout. Tar pillene en god stund før jeg begynner å drikke sånn at alt ikke smeller på engang.

Er dette safe?
Fra det jeg har lest her tidligere, så nei super dårlig ide.

Men jeg personlig har drukket meg sørpe dritings og tatt xanor uten å ha blackouta ei heller vært apekatt.

Du kan i allefall legge pillene fra deg så du ikke har de tilgjengelig når du drikker...
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Fra det jeg har lest her tidligere, så nei super dårlig ide.

Men jeg personlig har drukket meg sørpe dritings og tatt xanor uten å ha blackouta ei heller vært apekatt.

Du kan i allefall legge pillene fra deg så du ikke har de tilgjengelig når du drikker...
Vis hele sitatet...
Takk for tips. Pillene skal legges bort låst inne I postkassa i. første etasje.

Holder meg til ett glass vin bare for å være sikker. Før fikk jeg utskrevet valium, da var helt greit å drikke etter 4 valium. Ble aldri helt ape. Noen som vet hvor om hvor sterkt 2 xanor er i forhold til 4 valium 5mg i styrke?
1 mg alprazolam er vel tilsvarende 20 mg diazepam så 2 mg blir 40mg, eller da 8 tabletter valium. Alkohol og benzo er aldri noen god ide.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
1 mg alprazolam er vel tilsvarende 20 mg diazepam så 2 mg blir 40mg, eller da 8 tabletter valium. Alkohol og benzo er aldri noen god ide.
Vis hele sitatet...
Dævven, det var mye. Burde kanskje holde meg unna alkoholen da. Hvis jeg ikke klarer å holde meg så unna blir det et lite glass vin som jeg drikker saaakte for å se an formen.

Mest sannsynlig blir det null alkohol. Stoler på freakforum.
Jeg måtte konsentrerer meg for å ikke slurve med ordene etter 2 mg xanax ( apotek Spania) og 4-6 pils. Vekt 90 kg, alder 34, gutt. 0 i toleranse
Det er aldri noe å anbefale, og hvertfall til noen som ikke er "benzo veteran". Men er man rusmisbruker er det bare en del av det daglige å bruke alkohol og benzo sammen for å forsterke hverandre.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
1 mg alprazolam er vel tilsvarende 20 mg diazepam så 2 mg blir 40mg, eller da 8 tabletter valium. Alkohol og benzo er aldri noen god ide.
Vis hele sitatet...
Hvor fikk du dette fra? Tror du kan halvere det
Du blir ganske rusa av to xanor og to glass vin hvis du ikke har innspist toleranse.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2mg xanor uten toleranse funker knall alene for meg.
Men jeg tar gjerne en pils eller to i rolig tempo i tillegg, da koser jeg meg maks.
Men sovner oftest iløpet av noen timer med den comboen.

Aldri opplevd blackout på xanor og 1 eller 2 øl, men jeg overstiger sjelden 2mg alprazolam både med eller uten alkohol.